Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@02:34:44 GMT

توصیه دکتر آشنا: به فکر مردم باشیم نه انتقام جناحی!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۵۷۲

به گزارش جهان نيوز، حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای رئیس جمهور که تا همین چند روز پیش درگیر برجسته سازی موضوع فروغی و فردوسی پور بود در کانال تلگرامی اش نوشته است: «درست است که سیلاب آمده و آب زیاد است و شناگران آب ندیده هم دل به دریا زده‌اند اما مطمئن باشید الآن وقت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی نیست. به فکر مردم باشیم نه انتقام جناحی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چه خوب است آقای آشنا به جای ناراحتی از انتقادهای مردم به دولت که در نظر آقای آشنا انتقام و ماهیگری سیاسی است، در همین صفحه توئیتر یا کانال تلگرامی پاسخ دهند که چرا استاندار گلستان به عنوان ارشدترین مسئول دولت در استان، در اوج این بحران در خارج از کشور به سر می برده است؟ و یا توضیح دهند چرا قاضی سراج، به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفته اند: «حضور کم‌رنگ مسئولین اجرایی در صحنه محسوس است» و یا اینکه پاسخ دهند که پاسخگوی موارد مربوط به پیشگیری از وقوع سیل که با قصور همراه شده، کیست؟ و یا اصلا توضیح دهند که چرا آقای رئیس جمهور در اوج این مشکلات حاضر به رخ نمایی نیستند که شایعه! حضور تفریحی‌شان در جزیره قشم را باطل کنند؟ و یا به طریق اولی کشوری که به اذعان خود رئیس جمهور در جنگ اقتصادی به سر می برد مگر مسئولان ارشد آن باید وقت تفریح آن هم به صورت اعیانی داشته باشند؟

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است