Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد در ستاد اضطراری بحران که صبح امروز به ریاست استاندار در سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد بیان کرد: این جلسه با سه هدف آمادگی لازم جهت بارندگی ها، هماهنگی بیشتر در حوزه ستاد خدمات سفر استان و هماهنگی لازم جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران برگزار شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت جوی استان، بیشترین آسیب در اراضی منابع طبیعی و مسیرهای ردوخانه هاست که ضررهایی را نیز به احشام وارد میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اطلاع رسانی به مردم به ویژه در مناطقی که دسترسی سخت تر است باید از طریق دهیاران و بخشداران انجام شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در بحث لایروبی دهانه رودخانه ها، جلساتی برگزار و اجرا شده همچنین در مسیر مهرگان نیز تدابیر لازم از سوی دستگاههای متولی اتخاذ شود و در صورت لزوم، اعتبارات لازم به این امر اختصاص یابد.

فرخزاد عنوان کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر کمک به مناطق سیل زده، موضوع جمع آوری کمکهای مردمی پیگیری شود و شهرداری ها، راهداری و دستگاههای امدادرسان در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: اگر ساخت و سازهای مجاز و غیرمجاز در مسیر رودخانه ها وجود دارد، حتما حکم تخلیه داده شود و فرمانداران امروز جلسه هماهنگی مدیریت بحران در شهرستانها جهت آمادگی، برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران و در صورت لزوم خسارت دیدگان سیل، از سوی دستگاههای متولی اتخاذ شود. همچنین بازنگری و لایروبی رودخانه ها در اعتبارات ماده 10 و 12 مورد توجه قرار گیرد.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده‌اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.  

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.  

رئیس سازمان سنجش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

پور عباس همچنین گفت: ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان