Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت ‌الله سبحانی گفت: نهضت عمومی که برای افزایش سفرهای نوروزی در جامعه ایجاد شده، اشتباه است و مردم باید در ایام نوروز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت ‌الله «جعفر سبحانی» امروز (یکشنبه 4 فروردین) در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی به حجم سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: این حجم از سفرها موجب افزایش خطرها و تهدیدات می شود که باید برای کاهش آن تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید جهان تشیع ابراز داشت: نهضت عمومی که برای افزایش سفرهای نوروزی در جامعه ایجاد شده، اشتباه است و مردم باید در ایام نوروز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

وی همچنین به سیل اخیر در استان گلستان اشاره کرد و گفت: نهضت عمومی برای کمک به مردم سیل زده در استان گلستان به وجود آمده که باید از آن استفاده و در راستای کاهش مشکلات کوشید.

 

آیت الله سبحانی به پیام و دستور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیام و دستور رهبر معظم انقلاب نیز موجب شد تا شاهد حضور بیشتر مردم در میدان کمک رسانی به سیل زدگان باشیم و از نهادهایی که به دنبال کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده استان گلستان هستند، تقدیر می‌کنم.

 

این مرجع تقلید گفت: استان گلستان همیشه زیرباران است و در چنین استانی حتما باید راه هایی برای تخلیه آب وجود داشته باشد تا مردم دچار مشکل نشود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان خسارات سیل گلستان خسارت سیلاب سیلاب اعتکاف مراسم اعتکاف فرماندهی نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد

با پایان تعطیلات بلند ابتدای سال ۱۴۰۳، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جزئیات و آمارهایی از سفرهای نوروزی، سوانح، تخلف‌ها و خدمات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در ابتدای سخنانش یاد شهدای کنسولگری ایران در سوریه را گرامی داشت و جمع‌بندی آمار اقامت و اسکان‌های نوروزی ۱۴۰۳ را به این ترتیب اعلام کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین امسال ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب اقامت ثبت شده است، که ۵ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. این آمار در اقامتگاه‌های رسمی ۲/۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. رویکرد ستاد ملزم کردن به استفاده از ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی است.

به گفته او، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر و اردبیل به ترتیب بیشترین اقامت را داشته‌اند.  

شالبافیان با اشاره به تغییر رفتار سفر در نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در نوروز امسال سه موج سفر را تجربه کردیم، که در موج اول به دلیل تغییرات اقلیمی با کاهش سفر مواجه بودیم و موج دوم مشابه مدت زمان سال گذشته بود و تعطیلات عید فطر که موج سوم سفرها شکل گرفت با افزایش سفرها مواجه شدیم. تحلیل این روند نشان می‌دهد هر سال متناسب با آن سال باید برنامه‌ریزی شود.

معاون گردشگری در ادامه یادآور شد: بیش از یک میلیون نفر در نوروز به صورت تمام‌وقت و موقت و داوطلبانه همکاری داشتند و به تناسب تصمیم‌هایی که گرفته شد نسبت به گذشته بهبودهایی داشتیم، که از آن جمله، عضویت شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی بود که سبب کاهش مشکلات سوخت‌رسانی شد و با تقویت کمپین ۶۰_۳۰ در راستای کاهش تصادف‌ها و سوانح جاده‌ای اقدام شد.

او به شناسایی برخی آسیب‌ها به‌ویژه برای کاهش سوانح جاده‌ای و مسمومیت‌های ناشی از گاز CO که افزایش پیدا کرده بود، اشاره کرد و از تمرکز این ستاد روی موضوع کاهش سوانح جاده‌ای و تهیه طرحی در این‌باره و ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی سخن گفت و افزود: براساس این طرح دستگاه‌های مختلف مسئولیت‌هایی پیدا کردند. کشور برای این موضوع به قدری هزینه می‌دهد که نباید به ۱۵ روز نوروز محدود شد و این طرح به مدیریت سفر در طول سال کمک می‌کند.

رئیس ستاد سفر همچنین به راه‌اندازی مجموعا ۱۰۴۷ بازارچه صنایع دستی در محورهای سفر اشاره کرد.

درحال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ درصدی سفر‌های عید فطر امسال
  • ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه بازدید کردند