Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:16:24 GMT

هیچ پروژه عمرانی جدیدی در بودجه 98 تعریف نشده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۹۵۴

بهروز بنیادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: مجوز ساخت بیمارستان 170تختخوابی بردسکن گرفته شده است و نقشه آن تهیه و در بیمارستان فعلی بردسکن زمین آن جانمایی شده که امید است در سال جاری با مشارکت خیران و مساعدت بنیاد امور بیماری های خاص کشور عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: اعتباراتی نیز برای این پروژه در پیوست بودجه 98 دیده شده است ولی مشخص نیست که چه میزان تخصیص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص هزار و 500 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور خبرداد و گفت:  این تعداد آمبولانس وارد گمرک شده که در مرحله آزاد سازی است.

نماینده مردم بردسکن گفت: دستور تخصیص اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس 115 جاده ای شهرآباد گرفته شده است و در بودجه امسال مبلغی گذاشته شده است.

بنیادی با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس علیرغم اینکه در خط مقدم  کمک به مردم حضور دارند ولی متاسفانه حقوق پایینی را دریافت می کنند که مورد اعتراض نمایندگان مجلس است که می طلبد وزارت بهداشت و درمان و سازمان اورژانس کشور به این مهم ورود پیدا کنند و به لحاظ حقوقی این قشر از جامعه را در یابند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه بیمارستان جامعه گمرک مجمع نمایندگان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه