Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس مصوبه شورای تامین استان قسمتی از ریل راه آهن شمال آق‌قلا برای هدایت سیلاب از شهر به سمت دشت و مزارع توسط سپاه نینوا گلستان تخریب شد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، بر اساس مصوبه شورای تامین استان قسمتی از ریل راه آهن شمال آق‌قلا برای هدایت سیلاب از شهر به سمت دشت و مزارع توسط سپاه نینوا گلستان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با این اقدام سپاه و انفجار خط آهن، سرعت خروج سیلاب از شهر بیشتر شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل سیل گلستان سیل آق قلا سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: باد به نسبت شدید، بارش برف در قلل مرتفع، تگرگ، باران و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه است که از بامداد فردا آغاز می‌شود.
او با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی افزود: بالا آمدن آب رودخانه، احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی و شیبدار، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.
کمالی همچنین از ممنوعیت فعالیت‌های دریایی خبر داد و گفت: از امشب تا اواخر وقت سه‌شنبه دریا متلاطم و مواج است و سرعت وزش باد گاهی اوقات به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به نیم الی ۱.۲ متر می‌رسد و به دلیل مواج بودن دریا، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و صدمه به ماهی‌های در قفس و قایق‌های کوچک دریایی وجود دارد.
وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آسیب به محصولات باغی، زراعی، دامی و گلخانه‌ای وجود دارد، تاکید کرد: از روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما در گلستان پیش‌بینی می‌شود.
همچنین با توجه به اینکه فصل کوچ عشایر است از آنها خواسته شده احتیاط لازم را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان