Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص وضعیت کنونی این شهرستان گفت: با توجه به افزایش قابل ملاحظه دبی آب رودخانه کرخه و همچنین اخطاریه ستاد مدیریت بحران در خصوص بارندگی در شهرستان‌های بالا دستی استان خوزستان و دیگر استان‌ها تمامی امکانات این شهرستان، اعضای ستاد بحران در آمادگی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از تمامی امکانات شهرستان برای جلوگیری از خطرات سیل بهره گرفته ایم و تا هم اکنون، رفع مشکل سیل بند‌ها در منطقه آلبوجلال جنوبی و دیگر مناطق درحال انجام است.

فردوس پناه از مردم شهرستان و همچنین مسافران نوروزی خواست از تردد روی سیل بند‌ها و همچنین اتراق در کنار رودخانه جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

ادامه ترمیم سیل بند‌ها در دشت آزادگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی