Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فضل الله رنجبر با تاکید بر آمادگی تمامی اعضا مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه، از آماده باش نواحی سه گانه آموزش و‌پرورش شهرستان کرمانشاه جهت اسکان فوری و ضروری مسافران نوروزی خبر داد و اعلام کرد: تمامی تمهیدات لازم برای شرایط احتمال وقوع سیل و بارش‌های شدید در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر همچنین در بازدید از محل اسکان مهمانان نوروزی در پارک شاهد، از تمامی عوامل دست اندرکار ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان کرمانشاه اعم از شهرداری مناطق مختلف و مرکزی میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، آموزش و‌پرورش و... همچنین از استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش برای خدمات دهی بهتر به مسافران نوروزی تقدیر کرد.

وی گفت: بیش از هفتاد مدرسه در حال حاضر مشغول اسکان مسافران نوروزی هستند و هفتاد مدرسه دیگر هم آمادگی لازم برای اسکان ضروری مسافران را در دستور کار دارند. همچنین ده‌ها چادر و کانکس از طرف هلال احمر و شهرداری به عنوان محل اسکان مهمانان نوروزی در مناطق مختلف شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

 

 انتهای  پیام/ز

بیش از هفتاد مدرسه در حال حاضر مشغول اسکان مسافران نوروزی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است