Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@18:37:07 GMT

هشدار افزایش بی‌سابقه میزان آب رودخانه کارون

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۰۸۴

به گزارش تسنیم، نورالله اسعدی  با اعلام اینکه حجم آب رودخانه کارون به‌شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است، اظهار کرد: از چند روز گذشته با توجه به بارش‌های اخیر و باز شدن دریچه‌های سدها میزان آب رودخانه کارون در بخش پایین‌دستی آن یعنی خرمشهر به‌شکل کم‌سابقه‌ای افزایش یافته است که این موضوع لزوم رعایت ایمنی گشت‌های آبی و دریایی را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: میزان ورودی آب و همچنین سرعت جریان آب رودخانه کارون به‌حدی بالا شده که ناخداهای قایق‌های موتوری و حتی شناورهای سنتی چوبی بایستی از انجام هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک در سطح رودخانه کارون خودداری و تمام استانداردها و اصول ایمنی ابلاغی سازمان بنادر را به‌دقت هرچه تمامتر رعایت کنند تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با توجه به شرایط آب‌وهوایی موجود تمام تمهیدات لازم را اندیشیده و تمام امکانات خود را برای افزایش نظارت بر فعالیت شناورهای تفریحی به‌کار بسته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: خوشبختانه با حضور شبانه‌روزی همکاران امداد و نجات دریایی ما در مسیرهای تردد شناورهای تفریحی، هیچ حادثه‌ای در آبراه اروند و کارون روی نداده است.

اسعدی ابراز امیدواری کرد که صاحبان شناورها با رعایت همه نکات ایمنی تعطیلات ایمن را برای میهمانان ‌‌و مسافران نوروزی امسال رقم بزنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون