Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شریف از اجرای موفق عملیات انفجار و ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا درخط ریل راه آهن به سمت مزارع و دشت ها که منجر به برقراری ارتباط این شهر با روستاهای شمال آن شد توسط یگان مهندسی نیروی زمینی سپاه خبر داد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه در گفت و گویی با اشاره به بررسی های فنی و کارشناسی انجام شده در اجرای عملیات تخریب و رهاسازی آب در منطقه شمال شهر آق قلا و در مسیر خط آهن گرگان- اینچه برون تصریح کرد : نیروهای گردان مهندسی و تخریب حضرت ابوالفضل (ع) گروه مهندسی 45 جواد الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه به گونه ای تخصصی و حرفه‌ای عمل کردند که هیچ آسیبی به خطوط ریلی وارد نگردید و با رهاسازی آب انباشت شده در منطقه شهر آق قلا تدریجا با شرایط بهتری مواجه و عملیات خدمت‌رسانی نیروهای امدادی نیز با سهولت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور جانشین فرمانده کل سپاه در مناطق سیل‌زده گلستان + فیلموزیر کشور: کمک‌رسانی در آب‌گرفتگی آق‌قلا به دست سپاه انجام می‌شودسردار غیب‌پرور: در بازسازی واحدهای مسکونی به مردم کمک می‌کنیم؛ پشتیبانی سپاه 7 استان از مناطق سیل‌زده+ فیلمسرلشکر صالحی: نیروهای مسلح با همه امکانات به سیل‌زدگان خدمات‌رسانی می‌کنند


سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد : با اجرای این عملیات و فروکش کردن حجم آب، ارتباط شهر آق‌قلا با روستاهای شمال این شهر برقرار می‌شود.

سردار شریف با بیان اینکه این اقدام سپاه موجبات خرسندی و خوشحالی مردم آق قلا به ویژه ساکنین روستاهای شمال این شهر ونیز قدردانی علمای اهل تسنن را در پی داشته است ،گفت: برغم برخی شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه این اقدام منجر به زیر آب رفتن گمیشان می‌شود، باید تصریح کرد؛ عملیات گروه مهندسی سپاه در منطقه هیچ تاثیری در روند سیلاب گمیشان ندارد.



انتهای پیام/

Rne/P/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف