Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه درباره اجرای موفق عملیات انفجار و ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق‌قلا در خط ریل راه‌آهن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به بررسی‌های فنی و کارشناسی انجام شده در اجرای عملیات تخریب و رهاسازی آب در منطقه شمال شهر آق‌قلا و در مسیر خط آهن گرگان - اینچه‌برون تصریح کرد: نیروهای گردان مهندسی و تخریب حضرت ابوالفضل (ع) گروه مهندسی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه به گونه‌ای تخصصی و حرفه‌ای عمل کردند که هیچ آسیبی به خطوط ریلی وارد نشد و با رهاسازی آب انباشت‌شده در منطقه شهر آق‌قلا تدریجاً با شرایط بهتری مواجه و عملیات خدمت‌رسانی نیروهای امدادی نیز با سهولت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات و فروکش کردن حجم آب، ارتباط شهر آق‌قلا با روستاهای شمال این شهر برقرار می‌شود.

سردار شریف با بیان اینکه این اقدام سپاه موجبات خرسندی و خوشحالی مردم آق‌قلا به ویژه ساکنین روستاهای شمال این شهر و نیز قدردانی علمای اهل تسنن را در پی داشته است، گفت: به رغم برخی شایعات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه این اقدام منجر به زیر آب رفتن گمیشان می‌شود، باید تصریح کرد، عملیات گروه مهندسی سپاه در منطقه هیچ تاثیری در روند سیلاب گمیشان ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رمضان شریف سپاه پاسداران سیل در شمال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند .کشور سوئیس مهمترین کانال تبادل پیام‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌های آمریکا به ایران و ارسال پاسخ به طرف‌های آمریکایی بوده است. ارتباط مستمر بین دستگاه دیپلماسی و سفیر سوئیس در ایران وجود داشته و دستگاه دیپلماسی کاملا حرفه‌ای عمل کرد.

کد خبر 846332 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و سوئیس ناصر کنعانی خبر ویژه سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد