Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک آفریقای جنوبی استقلال ابراز امیدواری کرد که در دربی بازی کند.

آیاندا پاتوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط خودش در استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم و خودم خوب است. ما بازی‌های سختی را در ماه‌های گذشته سپری کردیم و امیدوارم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در مورد اینکه در استقلال خیلی زود جا افتاد، گفت: خودم این دغدغه را داشتم که شرایط چطور پیش می‌رود، اما استقبال بازیکنان استقلال و همینطور کادر فنی خیلی به من کمک کرد. وقتی شما در شرایط جدید قرار می‌گیرید، نیاز به حمایت دارید که خوشبختانه این اتفاق برای من افتاد.
بازیکن استقلال در خصوص دربی پیش رو گفت: من از خیلی‌ها درباره دربی شنیده‌ام. می‌دانم هواداران روی این بازی چقدر حساس هستند. ما بهترین تیم را در اختیار داریم و امیدوارم نتیجه خوبی هم بگیریم. دوست دارم در دربی بازی کنم و آن را تجربه کنم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی استقلال تهران لیگ برتر فوتبال دربی شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت اما بازیکنان این تیم برای این دیدار ممنوع المصحبه هستند.

مصیب چگینی سرپرست تیم شمس آذر به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد با تصمیم سعید دقیقی سرمربی تیم قزوینی، بازیکنان تیم برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • اینزاگی: ناراحتیم که برنده نشدیم/ خالکوبی را دوست ندارم
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی