Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت امور خارجه در مورد برخی از ادعاهای منتشر شده مبنی بر عدم به روز رسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی اطلاعیه را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی وزارت امور خارجه لازم می داند در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت ها و کانال های پیام رسان در خصوص عدم به روز رسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، موارد زیر را به اطلاع برساند:

در مراجعه به سایت وزارت امور خارجه به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mfa.ir هر بازدید کننده ای به سادگی می تواند ببیند بر خلاف گزارشات نادرست منتشر شده، در فاصله ۲۹ اسفند ۹۷ تا ۲ فروردین ۹٨ حدود ۲۰ مطلب در موضوعات متعدد، در چارچوب ماموریت ها و تحولات مربوط به حوزه سیاست خارجی، در سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است. با توجه به حضور وزیر محترم امور خارجه در نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در استانبول، اخبار مربوط به این رویداد بصورت کامل اطلاع رسانی و در سایت نیز بارگذاری شده است.

علاوه بر پوشش کامل مطالب مربوط به حضور وزیر محترم امور خارجه در نشست فوق العاده OIC، مطالب مختلف دیگری در بازه زمانی فوق الذکر، از جمله اعلام خبر آزادی ۴ مرزبان کشورمان، اعلام موضع در خصوص برخی تحولات داخلی جمهوری قزاقستان، واکنش به تصمیم ترامپ در مورد بلندی های جولان، محکومیت حمله تروریستی داعش به مراسم نوروزی در کابل، پیام های نوروزی دکتر ظریف، پیام های توییتری و اینستاگرامی وزیر امور خارجه و … در وبسایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است.

بخش های مختلف و ذیربط وزارت امور خارجه بدون توجه به تعطیلات نوروزی و همچون سایر ایام سال، با رصد لحظه ای و مداوم تحولات منطقه ای و بین المللی، موارد مرتبط با سیاست خارجی کشور را احصا و پس از بررسی آنها، تصمیمات لازم برای نحوه واکنش را اتخاذ و در صورت لزوم و ضرورت اطلاع رسانی عمومی، اقدامات لازم را انجام می دهد و این موضوع در تمامی ایام سال، بی وقفه انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت خارجه ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم

ناصر کنعانی با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه سیاست خارجه خبرگزاری دانشجو با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: ظرفیت سازمان همکاری اسلامی به عنوان مهمترین ساز و کار موجود در میان کشور‌های اسلامی برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین همواره یکی از ظرفیت‌هایی بود که محل اهتمام و توجه جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری تحولات فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در ۷ ماهه گذشته بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتها گفت: در چند جلسه‌ای که سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه و سران برگزار کرد، ایران یکی از کشور‌های مهم برای پیشنهاد دهنده و برگزاری این اجلاس‌ها بود و در عالی‌ترین سطح هم در سطح ریس جمهور هم در سطح وزیر امور خارجه شرکت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تأکید دارد
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان