Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:57:40 GMT

خط ۲ مترو کرج، چه زمانی به اتمام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۲۸۸

خط ۲ مترو کرج، چه زمانی به اتمام می‌رسد

علی اصغر صلواتی سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی (مترو) شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مترو درون شهری کرج اظهار کرد: مترو کرج ۶ خط به طول ۱۰۰ کیلومتر دارد که ۱۵ کیلومتر از خط ۲ با ۱۴ ایستگاه در دست ساخت است.

سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی (مترو) شهرداری کرج با بیان اینکه، این ۱۵ کیلومتر از خط ۲، از میدان حصارک شروع می‌شود و تا میدان شهید سلطانی ادامه دارد افزود: عملیات حفاری تونل این قسمت به طول ۱۵ کیلومتر به اتمام رسیده است و ایستگاه‌های خط در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحران مالی که داریم، قسمتی از این ۱۵ کیلومتر را دست گرفتیم که از چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر است و با توجه به وضعیت مالی می‌توان کمتر از ۲ سال راه اندازی کرد.

صلواتی با اشاره به موضوع فاینانس بیان کرد: یک شرایط فاینانس داریم که در صورت محقق شدن می‌توانیم کل خط را در مرحله اجرا گذاریم و کمتر از ۳ سال تحویل دهیم.

سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی (مترو) شهرداری کرج با بیان اینکه، هنوز شرایط فایناس مهیا نشده است، تصریح کرد: چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر با ۶ کیلومتر ۲ ایستگاه ابتدایی و انتهایی دارد، که ۴ ایستگاه میانی آن هر دوماه، پس از راه‌اندازی کلی آماده می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این ۱۵ کیلومتر چه مقدار بودجه نیاز دارد، اظهار کرد: این قسمت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که نصف این مقدار را شهرداری و نصف دیگر را دولت پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی تهران مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حال و هوای ورزشگاه آزادی قبل از آغاز مراسم

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی

از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟

برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟

اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.

درخواست پلیس راهور از مردم

جانشین پلیس راهور تهران از مردم خواست تا امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کرده و با پلیس راهور برای برگزاری مراسم محفل امام حسنی ها همکاری کنند.

تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی

دانیال خسروی، مسوول فنی برگزاری برنامه محفل قرآنی امام حسنی ها، در رابطه با نحوه آماده سازی ایمنی این اجتماع قرآنی گفت: تمام تمهیدات ایمنی برای حضور خانواده‌ها در جشن قرآنی وجود دارد.

بروز رسانی می‌شود ...

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است