Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو 2020 ، از ساعت 15 دقیقه بامداد ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم ملی هلند در خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب آلمان شد.

در این مسابقه که از گروه C بازیها و در ورزشگاه یوهان کرایف آرنای شهر آمستردام برگزار شد ، ابتدا تیم ملی آلمان دو گل در دقایق 15 و 34 توسط سانه و گنبری به ثمر رساند اما در نیمه دوم هلندی ها به بازی برگشتند و ده لیخت دقیقه 48 و دیپای دقیقه 63 برای لاله های نارنجی گلزنی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 90 شولتز یک گل دیگر برای آلمان به ثمر رساند تا این تیم با نتیجه سه بر دو فاتح این مسابقه جذاب شود.

در دیگر بازی این گروه‌، ایرلند شمالی در خانه با نتیجه 2 بر یک بر بلاروس غلبه کرد. جانی اوانس در دقیقه 30 و جاش ماگنیس در دقیقه 87 برای ایرلند شمالی گلزنی کردند و تنها گل بلاروس هم توسط ایگو استاسویچ در دقیقه 33 به ثمر رسید.

در گروه I تیم ملی بلژیک با دو گل میزبانش قبرس را شکست داد و با شش امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند. ادن هازارد دقیقه 10 و میچی باتشوایی دقیقه 18 برای شیاطین سرخ گل زدند.

در گروه G نیز دو مسابقه برگزار شد که لهستان با دو گل روبرت لواندوفسکی دقیقه 76 و کامیل گلیک دقیقه 84 تیم لتونی را شکست داد و اسلوونی مقابل مهمانش مقدونیه تن به تساوی یک بر یک داد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

پیروزی فرانسه و انگلیس مقابل حریفان/تساوی پرتغال در شب بازگشت رونالدو

انتهای پیام/

نتایج مسابقات مقدماتی یورو 2020

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «ده سالگی» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در یک مجموعه ۷۲ دقیقه‌ای برای مخاطبان بالای ۱۴ سال به نمایش گذاشته خواهد شد.

بر این اساس، پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» قرار است با دیگر فیلم‌های انیمیشن هم‌گروهی خود که بالاترین رای از نگاه مخاطبان کسب خواهند کرد، به رقابت بپردازد.

این انیمیشن در سال ۲۰۲۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است و تاکنون توانسته در بخش رقابتی جشنواره‌های زیادی حضور داشته باشد.

«ده سالگی» داستان پدر و پسری را روایت می‌کند که تنها در کلبه‌ای تک‌افتاده در جنگلی انبوه روزگار می‌گذرانند. پدر شکارچی است و روزی برای سرگرم کردن پسر، صیدی زنده برای او می‌آورد. صید که در ابتدا حکم بازیچه را برای پسر دارد باعث تغییری مهم در زندگی او می‌شود.

اولویت انتخاب فیلم‌ها برای این جشنواره آثاری است که راه‌حل‌های جسورانه، غافلگیر کننده، نوآورانه و کاربردهای برجسته تکنیک‌های سنتی را با انتخاب موضوع‌های جالب به تصویر کشیده‌اند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیماتسیه (Animocje) در کشور لهستان از ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۱۴ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ در حال برگزاری است.

کد خبر 6079026

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • علیزاده طلایی شد
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت