Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ از ابتدای اجرای طرح اسکان نوروزی تا پایان سومین روز از فروردین سال 1398 تعداد ۲۰۷۴خانواده به تعداد ۷۴۶۴ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند. رهبر طوماری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در روز شنبه سوم فروردین سال 98 تعداد ۳۹۲خانواده با تعداد۱۴۱۰ نفر و۲۲۵۶ نفر روز در مراکز اسکان استان پذیرش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی افزود: از ابتدای زمان پذیرش فرهنگیان تا کنون تعداد ۷۴۶۴ نفر از فرهنگیان کشور در مراکز اسکان فرهنگیان پذیرش شده اند که با احتساب تعداد روزهای اقامت، این تعداد به ۱۱۹۴۲ نفرروز می رسد.

      طوماری تعداد کل خانواده های اسکان یافته در استان را طی این مدت ۲۰۷۴ خانواده بر شمرد و اظهار داشت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اسکان استان، این مهمانان در دو گروه ویژه و الف با امکانات مطلوب مورد پذیرش قرار می گیرند.

  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تعداد کل کلاس های اختصاص یافته به طرح اسکان نوروزی در سال جدید را 439 کلاس عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان زنجان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل عابدینی با بیانبیان اینکه هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: نخستین روز هفته سلامت (شنبه، یکم اردیبهشت) با شعار سلامت خانواده، حق و مسؤولیت همگانی و دومین روز (یکشنبه، دوم اردیبهشت) سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی و شعار سومین روز این هفته (دوشنبه، سوم اردیبهشت) سلامت خانواده و سلامت زمین است.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: روزهای چهارم تا هفتم هفته سلامت به ترتیب با شعارهای سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت و سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده است.

عابدینی با بیان اینکه متناسب با نامگذاری ایام هفته سلامت برنامه‌های متنوع و مختلفی در همه مراکز خدمات جامع سلامت و شبکه‌های بهداشت و درمان استان بر گزار می‌شود، افزود: توجه به سلامتی آحاد مردم استان در همه ابعاد آن از اولویت‌های اصلی متولیان سلامت و بالاخص دانشگاه علوم پزشکی استان است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با نواخته شدن زنگ سلامت در یکی از مدارس زنجان از صبح روز شنبه رسماً برنامه‌های این هفته آغاز خواهد شد و همه مردم استان تحت پوشش این برنامه‌ها قرار خواهند گرفت.

وی تکریم از خانواده‌های شهدا، ویزیت رایگان، همایش پیاده‌روی، برنامه‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها نام برد و افزود: همزمان در این هفته توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه سالم، جلب حمایت سیاست‌گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت، جلب مشارکت همکاری بین بخشی و دستگاه‌های مرتبط با سلامت مردم، جلب مشارکت سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در سلامت جامعه، برجسته‌سازی موفقیت‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت و بیان چالش‌های موجود و انتظارات، تکریم فعالیت‌های دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و تقدیر از فعالان این حوزه و تبیین عوامل مؤثر بر سلامت جامعه و توجه دادن مردم و دست اندرکاران نظام سلامت به موضوع شعار از اهداف برگزاری هفته سلامت است

.

کد خبر 6083158

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود
  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست