Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ وضعیت نامطلوب معابر سطح شهرالیگودرز وبی توجهی ارگانها به حفاریها منجر به  نارضایتی شهروندان الیگودرزی از وضعیت موجودشده است به طوریکه وضعیت نامطلوب معابر سطح شهر  باعث گردید تا خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در تماس تلفنی باسید موسی  خادمی استاندارلرستان  این موضوع را پیگیری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خدابخشی در تماس خود که دقایقی قبل با استاندار لرستان صورت گرفت تاکید کرد:بی توجهی برخی دستگاهها و نهادها  باعث نارضایتی همشهریان و مسافران نوروزی گردیده و در آستانه ی سال جدید به جای زیباسازی و استقبال از نوروز ، تردد در معابر و خیابان های الیگودرز با مشکل مواجه شده و خیابان های پرچاله آغشته به گل و لای حفاری ها ، چهره ی نازیبایی به الیگودرز داده اند.

خدابخشی از استاندار خادمی درخواست کرد معاونت عمرانی استانداری با اعمال نظارت بیشتر به این نارضایتی بحق شهروندان پایان دهد.

برپایه این گزارش ؛در این تماس تلفنی دکتر خادمی قول مساعد داد که موضوع را پیگیری نماید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقبال از نوروز مسافران نوروزی معاون نماینده مردم الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت