Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:31:15 GMT

15 اسیر فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۳۹۴

15 اسیر فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران - ایرنا -دفتر اسرای فلسطینی بامداد دوشنبه گزارش داد: درگیری اسیران دربند فلسطین در زندان صحرای «نقب» اسرائیل و ارتش تل آویو موجب زخمی شدن 15 تن از آنان به همراه 2 افسر اسرائیلی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، این دفتر افزود: حال سه تن از اسرای فلسطینی وخیم است.
دفتر اسرای فلسطین اعلام کرد: حین یورش نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به زندان، یکی از اسیران با چاقو به دو افسر زندان حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش زد و خورد میان اسیران فلسطینی و افسران رژیم صهیونیستی پس از اعمال سیاست انتقال مداوم اسرا و سرکوب آنان توسط صهیونیست ها صورت می گیرد.
این دفتر افزود: مدیریت زندان نقب خواستار اعزام تعداد بیشتری نیروهای نظامی برای سرکوب بیشتر اسیران دربند فلسطینی شده است.
به گزارش این نهاد فلسطینی، این اقدام اسراء « در نتیجه فشار و اقدامات سرکوب گرایانه و تحریک آمیز مسئولان زندان در قبال اسیران صورت می گیرد.
اداره زندان های رژیم صهیونیستی همچنین با تایید زخمی شدن دو افسر خود مدعی شد: این افراد توسط یک اسیر جنبش حماس با چاقو زخمی شده اند.
این اداره حال یکی از افسران زخمی شده را وخیم توصیف کرد و افزود: این افسر پس از آن که از ناحیه گردن هدف حمله چاقو قرار گرفت با بالگرد به بیمارستان منتقل شد.
منابع صهیونیست حال افسر دوم را مساعد اعلام کردند و گزارش دادند، وی برای درمان با آمبولانس به بیمارستان «سوروکا» منتقل شد.
تارنمای روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» هم بدون جزئیات بیشتر گزارش داد: 15 تن از اسیران حماس برای معالجه راهی بیمارستان شده اند.
اداره زندان های رژیم صهیونیستی برای سرکوب زندانیان فلسطینی، نیروهای مرزبانی، نیروهای موسوم به «الیسام» و یگان ویژه «متسادا» را فراخوانده است.
در همین حال «موسی دودین» عضو دفتر سیاسی دفتر حماس در این باره گفت: آن چه در داخل زندان های اشغالگران جریان دارد نتیجه اقدامات وحشیانه رژیم تل آویو است و صهیونیست ها را مسئول زندگی اسیران دربند فلسطینی می دانم.
دودین نسبت به خطر افتادن جان زندانیان توسط صهیونیست ها هشدار داد و گفت: در صورتی که نظامیان اسرائیلی مرتکب اشتباهی شوند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.
ساعاتی پیش از این حادثه نیز ارتش رژیم صهیونیستی دو نقطه در شمال و مرکز نوار غزه را مورد حمله قرار داد.
چند هفته مانده به انتخابات پارلمانی (کنست) رژیم صهیونیستی، حملات صهیونیست ها به نوار غزه شدت گرفته است.
شبس**9363**1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي اسيران فلسطيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربودند

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که اشغالگران بعد از یورش وحشیانه به بیمارستان الشفاء در نوار غزه ۸۰ نفر را ربودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری گزارش دادند که بامداد امروز دوشنبه، نظامیان اشغالگر ارتش صهیونیستی تحت پوشش حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای به مجتمع پزشکی الشفاء یورش برده و 80 نفر را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که حملات ارتش اسرائیل به مجتمع پزشکی الشفاء به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور مقامات حماس در آنجا بود.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شدند که در یورش بامدادی ارتش اسرائیل به بیمارستان الشفاء احتمال می‌دادند که اسرای اسرائیلی در بیمارستان الشفاء نگهداری می‌شوند که بعد از یورش و کشتار مردم مجروح بی‌دفاع داخل بیمارستان هیچ نیروی حماس و اسیر اسرائیلی در آنجا حضور نداشت.

محاصره دو مدرسه در مجاورت بیمارستان الشفاء

شبکه خبری «الجزیره» قطر امروز گزارش داد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دو مدرسه را در مجاورت بیمارستان الشفاء در شهر غزه محاصره کردند.

رژیم اشغالگرصهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه غزه در 6 ماه گذشته تاکنون عامدانه همه زیرساخت‌های حیاتی در این منطقه را هدف قرار می‌دهد تا نشانه‌های زندگی برای مردم غزه نابود شود، نیروهای اشغالگر سپیده دم امروز در چارچوب حملات سیستماتیک ارتش صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، حمله وحشیانه‌ای به مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه ترتیب دادند و همه کسانی که در آنجا بودند را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در اثر حملات ادامه دار نیروهای دشمن به مجتمع پزشکی الشفاء، شماری از افراد حاضر در این بیمارستان به شهادت رسیده و تعداد دیگری هم زخمی شدند و امکان رسیدن به اجساد شهدا که در حیاط‌های بیمارستان به زمین افتاده‌اند وجود ندارد.

در همین حال وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر به روایات جعلی خود با هدف توجیه حمله وحشیانه به بیمارستان الشفاء ادامه می‌دهد اعلام کرد که ما رژیم اشغالگر را مسئول جان تیم‌های پزشکی و بیماران و آوارگانِ حاضر در بیمارستان الشفاء می‌دانیم. آنچه که نظامیان دشمن انجام می‌دهند نقض فاحش قوانین بین‌المللی و توافق ژنو است.

حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان «الشفاء» غزه ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • صهیونیست‌ها ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربودند
  • یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه
  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفاء در غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست/ فرمانده صهیونیست زخمی شد
  • بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی