Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:22:31 GMT

#مرور_سال_۹۷| جنایات بی‌سابقه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۴۶۵

#مرور_سال_۹۷| جنایات بی‌سابقه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی «ریحانه» منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ضمن انتشار مجموعه پست‌هایی با عنوان «مرور سال ۹۷»٫بیانات مرتبط با موضوع زن، خانواده و سبک زندگی را که توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ بیان شده، مرور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پست منتشر شده برای بازخوانی بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در موضوع زن، خانواده و سبک زندگی در مرداد ماه سال۹۷ آمده است:

جنایات بی‌سابقه

رهبر انقلاب: در طول یک هفته سعودی‌ها یک ماشین حامل بچه‌ها -بچه‌های هشت نُه ساله و ده‌ساله- را هدف قرار دادند و چهل پنجاه کودک بی‌گناه را به قتل رساندند.
بچه‌ی هشت نُه ساله در خانه دارید؟ دل انسان میلرزد! آمریکا به جای اینکه این جنایت واضح را محکوم کند، آمد گفت که «ما با سعودی‌ها همکاری‌های راهبردی و استراتژیک داریم»! همین کاری که رئیس‌جمهور آمریکا کرد و حداقل دو هزار بچه را از مادرهایشان جدا کرد به‌عنوان اینکه «چون اینها مهاجرند»؛ بعد، خب بچه را که نمیشود نگه داشت، چه‌کارشان کنند؟ بچه‌ها را داخل قفس کردند... اصلاً این جنایت در تاریخ سابقه دارد؟ ۱۳۹۷/۰۵/۲۲

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر عباسی از رهبر انقلاب هدیه گرفت + عکس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر عباسی مداح اهل بیت (ع) در صفحه‌ شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار این تصویر نوشت:

بعد از نماز باشکوه عید فطر، بهترین عیدی و هدیه عمرم با لطف و محبت پدرانه رهبر عزیزتر از جانمان روزی حقیر شد. دلم نیامد این سُرور و بهجت قلبی‌ام را با شما به اشتراک نگذارم. خداوند سایه ایشان را بر سر امت اسلام مستدام بدارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف کلیدی پاسخ موشکی تضمین بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • مهر و سجاده‌ رهبر انقلاب برای نماز عید فطر به چه کسی رسید؟ + عکس
  • امیر عباسی از رهبر انقلاب هدیه گرفت + عکس