Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:22:22 GMT

آغاز تحقیقات جدید درباره «ترامپ» با پایان کار «مولر»

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۵۸۶

آغاز تحقیقات جدید درباره «ترامپ» با پایان کار «مولر»

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده است که به تحقیقات خود در مورد رئیس جمهوری آمریکا ادامه خواهد داد و گروه بزرگی از آنها هنوز بر روی «دونالد ترامپ» تمرکز دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان»، اگرچه «رابرت مولر»،بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا با نهایی کردن و تحویل گزارش خود از صحنه خارج شد،اما وزارت دادگستری اعلام کرده است که به تحقیقات خود ادامه خواهد داد و گروه بزرگی از آنها هنوز بر روی «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا تمرکز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقاتی که هنوز در جریان است طیف وسیعی از جمله تحقیقات گسترده در مورد کمیته معارفه ترامپ تا تحقیقات گسترده مربوط به مقامات ارشد سابق کمپین ترامپ مانند «پل مانافورت» و «ریک گیتز» و همچنین مسائلی که از تجربیات «مایکل کوهن»،وکیل شخصی ترامپ نشات می گیرد را شامل می شود.

بر اساس گزارش «سی ان ان» این امکان وجود دارد که تحقیقات دیگری هم به طور کامل در مورد مسائل مالی و اخلاقی ترامپ انجام شود.

به طور کلی تحقیقات مولر با اقدامات تعداد زیادی از دادستان ها در دولت ایالتی و فدرال که هنوز در حال جمع آوری اسناد،گفتگو با شاهدان عینی و پیگیری پرونده های مربوط به مولر و خانواده  او هستند،دنبال می شود.

اکثر اقدامات آشکار برای اجام تحقیقات درباره ترامپ تا کنون از طرف دفتر دادستانی ایالات متحده در منهتن انجام شده است

اداره منطقه جنوبی نیویورک هم  در حال بررسی هزینه های مراسم معارفه ترامپ، سازمان ترامپ و ادعاهای مطرح شده از سوی کوهن در مورد فسادهای مالی ترامپ است.

کمپین و احتمال تجدید نظر می پردازد. آنها همچنین در حال بررسی لابیگران مشهور آمریکا هستند که برای اوکراین کار می کردند.

آنها همچنین در حال تحقیق در مورد لابی گرهای مشهور آمریکا هستند که برای اوکراین کار می کنند.

دادستان های ادارات ایالتی و محلی و دیگر دفاتر دادستانی فدرال هم دادستانی فدرال هم پرونده های مختلفی از ترامپ را در دست دارند و آنها را دنبال می کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان بارندگی و سیلاب گلستان خسارات سیل گلستان مراسم اعتکاف خسارت سیلاب سیلاب اعتکاف رابرت مولر ترامپ تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد