Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۷۵ هزار خودرو وارد استان و حدود ۷۳ هزار خودرو از استان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور شهرضا-آباده و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اظهار کرد: محور پر تردد استان به ترتیب مرودشت- شیراز، شیراز- مرودشت و کمربندی شمالی شیراز است.

وی بیان کرد: اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و محور مرودشت- شیرازصورت پذیرفته و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۵۴۴ خودرو و متوسط سرعت ۸۴ کیلومتر برساعت بوده است.

احمدی تصریح کرد: از دروازه‌های شهرشیراز ۱۳۱ هزار خودرو وارد و ۱۲۸ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت، شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

وی گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا روز گذشته ۲۰ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۲۶۲ هزار مسافر جابجا شده اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی ۱۳۴ سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع پنج هزار و ۶۰۰ نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.

احمدی اظهار داشت: در بخش پیش فروش بلیط‌ها نوروزی تا امروز ۴۹ هزار بلیط بصورت حضوری و ۲۲ هزار بلیط بصورت غیرحضوری و در مجموع ۷۱ هزار بلیط صادر شده است.
انتهای پیام/م

انجام ۲۰ هزار سفر در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد