Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- قاسمی: امریکا با ناکامی در اهداف به تهدید دیگران پناه آورده است، لاریجانی: به رسمیت شناختن اشغال جولان نقض حقوق بین الملل است، آمار کشته و زخمی های جنگ یمن به 41 هزار نفر رسید و دمکرات‌ها تبرئه ترامپ از اتهام‌ها را نپذیرفتند از مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.

اخبار داخلی
*********
تهران – «سید سلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور، حضور برخی استانداران و فرمانداران در خارج از کشور را که در فضای مجازی منتشر شده بود، شایعه و کذب محض خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهران - بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات مایک پمپئو در لبنان علیه کشورمان اعلام کرد: دولت آمریکا که از تحقق اهداف شوم خود در منطقه حساس خاورمیانه ناکام مانده به حربه رنگ باخته، رسوا و تاریخ مصرف گذشته ارعاب و تهدید دیگران پناه آورده است.
گرگان - سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان در تماس تلفنی با ایرنا ضمن عذرخواهی از مردم استان با سیل زدگان این خطه شمال کشور ابراز همدردی کرد.
تهران - رئیس مجلس شورای اسلامی ، اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن الحاق جولان اشغالی به سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد و آن را نقض حقوق بین اللمل دانست.
تهران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قرار دادن فراخوان کمک های مردمی جمعیت هلال احمر به هموطنان گرفتار سیلاب در مناطق شمالی کشور در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: هنرمندان و نویسندگان کشور، پیشتازان این موج مردمی خواهند بود.
اخبار خارجی
*********
تهران - مرکز حقوق بشری توسعه «عین» یمن، در گزارشی اعلام کرد که شمار کشته و زخمی های جنگ چهارساله یمن به 40 هزار و 972 نفر رسیده است.
ساری - معاون عمرانی استاندار مازندران از آماده باش دستگاه های امدادی و اجرایی استان برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش مجدد باران در مازندران خبر داد.
تهران – رهبران حزب دمکرات در کنگره آمریکا با زیر سوال بردن نتیجه‌گیری وزارت دادگستری این کشور مبنی بر تبرئه «دونالد ترامپ» از اتهام‌های مطرح شده در پرونده روسیه، خواستار انتشار علنی گزارش «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده شدند.
تهران - «رجیب طیب اردوغان» رییس جمهوری ترکیه گفت: آنکارا موضوع جولان (اشغالی) را به سازمان ملل متحد خواهد برد.
تهران– «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در گزارشی، تبانی ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد وقت حزب جمهوریخواه با دولت روسیه را رد و اعلام کرد که شواهد کافی برای اثبات این ادعا نیافته است.
تهران – تارنمای خبری «ان‌ بی ‌سی»‌ روز یکشنبه در گزارشی از بررسی طرح پیشنهادی سوئیس در دولت آمریکا برای ایجاد یک کانال مجزای پرداخت مالی، با هدف تقویت تجارت و تبادلات بشردوستانه با ایران خبر داد.
تهران - نظرسنجی جدید شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نشان می‌دهد که چنانچه «برنی سندرز» یا «جو بایدن» به عنوان نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخاب شوند، به ترتیب با اختلاف آرای 3 و 7 درصد در برابر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری کنونی پیروز خواهند شد.
تهران - دفتر اسرای فلسطینی بامداد دوشنبه گزارش داد: درگیری اسیران دربند فلسطین در زندان صحرای «نقب» اسرائیل و ارتش تل آویو موجب زخمی شدن 15 تن از آنان به همراه 2 افسر اسرائیلی شد.
تهران - دو هواپیمای روسی روز یکشنبه به همراه یک محموله کمک های 35 هزار تنی و 99 نظامی وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شدند.
تهران - وزارت دفاع عمان روز یکشنبه از امضای توافقنامه همکاری نظامی مشترک با آمریکا خبر داد.
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عناوين ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد

وزارت امور خارجه آمریکا نگران از تصمیم اسلام‌آباد برای افزایش حجم همکاری‌های اقتصادی با تهران، بار دیگر به تهدید ناکارآمد اعمال تحریم‌ها علیه ایران متوسل شد.

به گزارش مشرق، تارنمای وزارت امور خارجه آمریکا نوشت که ودانت پاتل سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در نشست خبری دیشب (چهارم اردیبهشت) در پاسخ به سوالی در مورد ساخت بخش پاکستانی خط لوله گاز صلح میان ایران و پاکستان گفت که واشنگتن به همه کشورها اطلاع می دهد که خطر تحریم را در مراودات تجاری با تهران مد نظر داشته باشند.

در جریان نشست خبری دیشب، خبرنگاری از پاتل پرسید: در جریان سفر رئیس جمهوری ایران به پاکستان، ۲ کشور هشت تفاهمنامه امضا و توافق کردند که تجارت دوجانبه را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهند. یکی از سخنگویان دولت پاکستان نیز گفت که اسلام‌آباد نیازی به معافیت تحریمی آمریکا برای ساخت بخش پاکستانی خط لوله انتقال گاز ندارد. ایالات متحده چه نظری در مورد این توافق ها و اظهارات دارد؟

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در پاسخ، ضمن اشاره به استقلال پاکستان در سیاست خارجی خود، گفت: ما به طور کلی خطر احتمالی تحریم ها را به هر طرفی که مراودات تجاری با ایران را مد نظر دارد، اطلاع می دهیم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از هدف ‌گذاری افزایش حجم تجارت رسمی ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار و امضای هشت سند همکاری مشترک بین دو کشور خبر داده بود.

حسین امیرعبداللهیان ادامه داد:‌ بررسی موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌ های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی و قضایی، میان هیات ‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به پاکستان و پس از دیدار با مقام‌ های بلندپایه این کشور و همچنین بازدید از شهرهای لاهور و کراچی، ساعاتی پیش عازم سریلانکا شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد