Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:36:05 GMT

ماشین حساب ایرانی در تلویزیون همه را متعجب کرد/ببینید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۶۴۹

ماشین حساب ایرانی در تلویزیون همه را متعجب کرد/ببینید

‍‍‍‍‍‍

خبرنگار: الهام مرادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احسان علیخانی شبکه سه عصر جدید نابغه های ریاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با هدف به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری نسبت به خرید پنج دستگاه ماشین‌های مکنده پنج مترمکعب تا ۱۰ مترمکعب و چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به‌روز اقدام شد.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای به‌روزرسانی خودروهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نظافت شهری از مهم‌ترین امور در حوزه خدمات شهرداری‌ها است و این مسئله در شهر مقدس قم به دلیل وجود زائران و شرایط ویژه حساسیت‌های زیادی دارد.

وی افزود: با هدف به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری نسبت به خرید پنج دستگاه ماشین‌های مکنده پنج مترمکعب تا ۱۰ مترمکعب و چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه به‌روز اقدام شد.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تفکیک از مبدا پسماند توسط شهروندان را امری ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: شهر قم نخستین شهری است که زباله را به صورت مستقیم دفن نمی‌کند و جداسازی زباله‌ها را با ایجاد زیرساخت‌ها و کارخانجات انجام می‌شود.

میرهادی اضافه کرد: فعالیت مجموعه خدمات شهری شهرداری قم ۲۴ ساعته است که از نظافت شهری تا مسائل حوزه مدیریت بحران و موضوعات متنوعی را دربرمی‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه محوری مجموعه خدمات شهری قم، گفت: مشکلاتی که در گذشته در حوزه خدمات شهری در روزهای عادی یا مناسبت‌های مختلف وجود داشته است، آسیب‌شناسی شده و برنامه‌ریزی کلانی برای آن انجام گرفته است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تاکید کرد: سال ۹۴ و هنگام بارندگی در ۱۶۷ نقطه دچار مشکل آب‌گرفتگی می‌شدیم، اما با پیگیری مستمر این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

میرهادی افزود: کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهری ایجاد شده است و سال جاری تکمیل خواهد شد.

کد خبر 744319

دیگر خبرها

  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • حماسه غیرت ایرانی
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • ببینید | ادعای مجری تلویزیون روی آنتن زنده: پول موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده ایران، قبلا حساب شده!
  • حکم «نماز در سفر شخصی با ماشین دولتی» چیست؟
  • به‌روزرسانی ماشین‌آلات خدمات شهری شهرداری قم
  • مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون
  • غلبه دوچرخه بر ماشین
  • استیو مک منمن: از پیوستن ژابی آلونسو به رئال مادرید متعجب نخواهم شد