Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۱۰ فروند شناور لندینگ کرافت به مسیر دریایی بندر پهل-لافت اضافه شد.

وی افزود: با افزوده شدن این شمار هم اکنون ۴۵ شناور لندینگ کرافت با ظرفیت حمل هزار و ۸۲۰ دستگاه خودرو به گردشگران و مهمانان نوروزی خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری تصریح کرد: برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران و مهمانان نوروزی ساعات کاری بندر شهید ذاکری فعالیت این بندر در تعطیلات عید، شبانه روزی است.

وی با اشاره به افزایش شناورهای مسافربری بندر شهید ذاکری افزود: این بندر در ایام نوروز با ۴۰ فروند شناور استاندارد و ظرفیت چهار هزار و ۸۵ صندلی، خدمات ترابری ایمن مسافران را بر عهده دارد.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ابراز کرد: برای خدمات بهتر به مسافران نوروزی ساعات کاری بندر شهید ذاکری از ساعت ۲۲ به ۲۴ افزایش یافته و کشیک این بندر در تعطیلات عید، شبانه روزی است.

کد خبر 4574973

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر شهید حقانی بندرعباس تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود

لیلی نیک خلق احمدی،مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر شهید کبیری اظهار کرد: با توجه به ترافیک زیاد محدوده بلوار شهید کبیری و از بین رفتن دسترسی‌های محلی در شهر قائم، مدیریت شهری قم تصمیم به احداث زیرگذر شهید کبیری تا محدوده زیرگذر کریمه گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه توسط شرکت مشاور ۹ گزینه در نظر گرفته‌شده که جلسات متعددی برای بررسی این گزینه‌ها تشکیل شد و تأکید بر این بود که گزینه‌ای انتخاب شود که نیاز به تملک کمتر داشته باشد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به وجود یک مدرسه و همچنین چند واحد تجاری در بدنه این طرح تصریح کرد: تمام گزینه‌ها برای به حداقل رسیدن میزان تملک، بررسی شد.

وی با بیان اینکه در نهایت تصمیم بر احداث زیرگذر در راستای بلوار شهید کبیری و یک تقاطع چراغ‌دار در سطح صفر در تقاطع خیابان قائم که دسترسی محلی را تأمین کند، گرفته شد، گفت: عرشه زیرگذر به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر و مقطع عرضی زیرگذر ۲۲ متر که دارای سه مسیر عبوری رفت و سه مسیر برگشت است.

نیک خلق احمدی عنوان کرد: هرکدام از مقاطع کنارگذر ۱۰ متر است که شامل دو مسیر عبوری و یک مسیر پارک حاشیه‌ای است که در فاز نخست قسمتی از دیوار مدرسه باید عقب برود تا امکان احداث وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: افرادی که به سمت اتوبان حرکت می‌کنند از زیرگذر استفاده خواهند کرد و ترافیک این محدوده سبک خواهد شد. در عین حال برای ساکنین نیز امکان دسترسی محلی وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود