Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آمادگی بندر چابهار برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفتگو با عصرهامون، گفت: در راستای ساماندهی سفرهای نوروزی و بر اساس پیش بینی  تغییرات شرایط جوی آب و‌ هوایی و احتمال بارندگی،‌ اداره کل بنادر و دریانوردی استان، آمادگی اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


​وی ضمن اشاره به بازدید 378 گردشگر نوروزی از اسکله های بنادر شهید بهشتی و‌ شهید کلانتری چابهار تصریح کرد: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، گردشگران با خودروی شخصی و در معیت یگان حفاظت در دو نوبت صبح و‌ بعدازظهر از اسکله های بنادر چابهار بازدید می کنند. 

به گفته آقایی، با شروع بارندگی بهاری ناگهانی و گذرای روز یکشنبه/ چهارم فروردین/ 5 خودرو از بازدیدکنندگان در محل سرپوشیده به مدت یک ساعت و تا زمان قطع بارش اسکان یافتند.

انتهای پیام/    

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد گفت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: فعالیت بنادر مسافری غرب هرمزگان و مسافرت به کیش نیز هم اکنون متوقف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: مردم برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پل خمیر به بندر لافت (قشم) و بر عکس استفاده کنند.

کد خبر 6079619

دیگر خبرها

  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی