Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:07:49 GMT

اصلاح ساختار اداری نقش مهمی در رونق تولید دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۸۱۶

اصلاح ساختار اداری نقش مهمی در رونق تولید دارد

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار اداری نقش مهمی در رونق تولید داشته زیرا بروکراسی اداری حاکم بر کشور شکل سختی دارد و تولید کننده در مواجهه با آن با مشکل رو به رو می شود.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بروکراسی اداری ما باید شکل بهتری پیدا کند تا تولید کننده ما با اطمینان خاطر سرمایه خود را در حوزه تولید هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اتاق های فکری باید ایجاد شود تا ساختار اداری ما به بهترین شکل در خدمت تولید کننده و سرمایه گذار قرار گیرد و بحث های اداری تسهیل شود.
عبادی گفت: وقتی قیمت ارز بالا رفته و ریال ارزش آن کم می شود بیشتر تولید کننده ها با مشکل کمبود سرمایه مواجه می شوند که به طور حتم باید تسهیلات مناسب در اختیار سرمایه گذار قرارگیرد تا بتواند به تولید ادامه دهد.
وی افزود: یکی از نگرانی های ما در سال 1398 این است که کارخانه ها به دلیل افزایش قیمت ها با مشکل مواجه شوند به همین دلیل باید تسهیلات با نرخ پایین در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد تا بتواند به کار خود ادامه دهد.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واردات به غیر از موارد ضروری باید مدیریت شود و از واردات اقلام غیر ضروری جلوگیری شود تا تولید داخل رونق پیدا کند.
وی یادآور شد: اگر تولید کننده داخل تقویت شده و تعداد تولید کننده داخلی زیاد شود رقابت بوجود می آید و کیفیت اقلام مطلوب تر می شود.
عبادی افزود: گمرک ما باید واردات مواد اولیه مورد نیاز تولید کننده را با سرعت زیادی انجام دهند و کار تولید کننده تسهیل شود.
وی اظهار داشت: متاسفانه فرهنگی در جامعه ایجاد شده که مردم بیشتر به دنبال کالای خارجی می روند اما باید با خرید کالای ایرانی به رونق تولید کالای داخل کمک کنند تا ارزش ریال هم افزایش پیدا می کند.
رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم رونق تولید است.
7559 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اصلاح ساختار اداري رونق توليد سرمايه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان