Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@07:38:30 GMT

اینفوگرافی /نگاهی به آمار زنان سرپرست خانوار

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۸۴۶

اینفوگرافی /نگاهی به آمار زنان سرپرست خانوار

بر اساس این آمار، حدود ۲ درصد از زنانی که تنها زندگی می‌کنند در حال تحصیل هستند، ۳۱/۷ درصد شاغل یا دارای درآمد و ۵۸ درصد خانه‌دار و ۱/۲ درصد هم بیکار بوده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سازمان ثبت احوال کشور در سال ۹۵ سهم خانوارهای زن‌سرپرست از کل خانوارهای کشور ۱۲/۷ درصد و خانوار تک‌نفره زن‌سرپرست ۶۶/۴ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بر اساس این آمار، حدود ۲ درصد از زنانی که تنها زندگی می‌کنند در حال تحصیل هستند، ۳۱/۷ درصد شاغل یا دارای درآمد و ۵۸ درصد خانه‌دار و ۱/۲ درصد هم بیکار بوده‌اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی با مشاوران امور بانوان بانک‌ها، از آنها خواست برای توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار و اجرای برنامه‌های فرهنگی این معاونت نسبت به اعمال ضمانت صندوق ضمانت در بانک متبوع اهتمام ورزند.

خزعلی در این نشست برنامه‌های آموزشی همچون رویداد خانواده و فرهنگ عامه، زیست عفیفانه را برای کارمندان از جمله برنامه‌های فرهنگی در سال پیش رو اعلام کرد.

وی همچنین گفت: جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها در راستای کمک به اجرای برنامه‌هایی همچون اشتغال زنان سرپرست خانوار، مشاوره همراه زوجین و طرح‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های دختران در مدارس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان
  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار