Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: در نمایشگاه‌های مختلف از جمله اکسپو۲۰۲۰ که در امارات برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم؛ این نمایشگاه فرصتی است که ما صلح‌طلب‌بودن خود را به ۲۵میلیون نفری که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، نشان دهیم. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

بهمن حسین‌زاده مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در پاسخ با این انتقاد که "چرا نمایشگاه‌های اختصاصی دیگر کشورها مانند ترکیه در ایران برگزار می‌شود که زمینه ورود کالاهایی را به ایران فراهم می‌کند که ما خود تولیدکننده آنها هستیم؟"، اظهارکرد: کالاهای ممنوعه به ایران مشخص و طبیعی است که ما نیز به‌عنوان دولت این موارد را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "به‌طور قطع شاهد برگزاری نمایشگاههای کالاهای وارداتی مصرفی در ایران نخواهیم بود"، افزود: در نمایشگاههای تخصصی سایر کشورها که در ایران برگزاری می‌شود، بیشتر به‌دنبال ورود تکنولوژیهای جدید سایر کشورها به ایران هستیم که در گروه دو کالاهای وارداتی قرار دارد؛ به همین خاطر نیز گمرک فعال شده است و ما نیز با سیاستهای وزارت صنعت جلو می‌رویم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران در پاسخ به اینکه کالاهای وارداتی ممنوعه، اجازه نمایش در نمایشگاههای ایران را دارند یا خیر، گفت: شرکت خارجی به‌طور معمول کالاهایی را که واردات آن به ایران ممنوع است برای نمایش، به نمایشگاه‌های ایران نمی‌آورند.

گلایه تولیدکنندگان پوشاک از اتاق اصناف/ نمایشگاه‌های پوشاک را پلمب نکنیدنمایشگاه‌های بهاره فاقد مجوز پلمب می‌شوند/ برپایی نمایشگاه غیرقانونی توسط شهرداری تهران

وی در واکنش به اینکه ایران در نمایشگاه اکسپو2020 که این بار در امارات برگزاری می‌شود شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: ایران در نمایشگاه اکسپو حق رأی دارد ما  نیز این امر را مغتنم می‌دانیم و در نمایشگاههای مختلف از جمله اکسپو2020 که در امارات برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد.

حسین‌زاده گفت: این نمایشگاه فرصتی است که ما صلح‌طلب بودن خود را نشان دهیم، 25 میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند و برای کشور ما نیز یک فرصت است.

وی افزود: طبق برآوردی که شده است، دوبی 25 میلیارد دلار از این رویداد درآمد خواهد داشت و ما نیز می‌توانیم توانمندی‌های خود را عرضه کنیم تا در بحثهای گردشگری و سرمایه‌گذاری موفق باشیم.

انتهای پیام/*

R1342/P/S7,78/CT3 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه های تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه های تهران نمایشگاه های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • شکست هاکی روی یخ بانوان امارات مقابل ایران