Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@10:00:34 GMT

کمک های مردم هندیجان به سیل زده گان استان های شمالی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۰۰۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : کمک رسانی به مردم یک امری خداپسندانه است که مردم غیرتمند و شریف هندیجان همزمان با مردم سراسر کشور با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حال جمع آوری کمک های خود از قبیل پتو ، کنسرو ، چادر و آب معدنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مردم سیل زده استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در ایام نوروز نیاز به یاری همه دستگاههای ادارات، نهادها و ارگان های نظامی و غیر ه است که خدا را شکر کمک ها همچنان ادامه دارد و مردم بصورت خودجوش پای کار هستند.

وی بابیان همدردی با مردم سیل زده استان های شمالی گفت: همه ماها وظیفه داری در کنار مردم سیل زده استان های شمالی باشیم و همدردی کنیم و هر چه در توان داری کمک کنیم که در حال حاضر بسیجیان و پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان با راه اندازی پایگاهها درحال جمع آوری کمک های مردمی هستند.

بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : پس از جمع آوری، کمک های مردمی به سمت مناطق سیل زده استان های شمالی کشور با هماهنگی ارسال خواهند شد و اکنون کل استان خوزستان همزمان با دیگر استان های کشور در این راه خداپسندانه بسیج شده اند‌.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در همایش ویژه روز ارتش که در محل تالار صدف بجنورد برگزار شد، از رزمندگان اسلام برای تنبیه شایسته رژیم صهیونیستی قدر دانی کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند در حالی که قریب به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.

امام جمعه بجنورد به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به زندگی برخی شهدای ارتش بیان کرد: زندگی شهدای ارتش مملو از درس است.

حجت الاسلام نوری از اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح شهر قدر دانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح «نور» پشتیبانی کنند و گفت: گاه حمله دشمن به ساختمان است گاه به فرهنگ و اغلب حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

کد خبر 6080724

دیگر خبرها

  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • صعود تیم هندیجان به مرحله دوم مسابقات فوتسال مدارس خوزستان
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان