Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه پیش بینی بارندگی در اصفهان احتمال بالا آمدن آب رودخانه بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه طبق نظر هواشناسی چهار درجه از دمای شهر کاسته می‌شود، افزود: در این راستا در ورزشگاه‌های مستقر در شهر اصفهان جهت اسکان دهی مسافران در زمان بروز حادثه باز است؛ همچنین تعداد ۸۰ نیرو امداد و نجات در ورزشگاه‌ها به صورت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وضعیت فعلی جو در کل کشور از هموطنان و همشهریان درخواست کرد: در این شرایط آب و هوایی اسکان در مکان‌های غیر قابل دسترس و ارتفاعات زیرین از سطح زمین می‌تواند به قیمت از دست دادن جان انسان تمام شود.

کاوه در توصیه به همشهریانی که منازل آن‌ها در مجاورت رودخانه زاینده رود است خاطرنشان کرد: این دسته از ساختمان‌ها باید در زیرزمین منازلشان شیر یک طرفه فاضلاب داشته باشند که در زمان بارش‌های سنگین فاضلاب به درون ساختمان نرسد، همچنین لازم است در‌های زیرزمین کاملا کیپ بوده و هرگونه شکستگی در و پنجره ترمیم شود؛ وضعیت ناودان‌ها نیز به درستی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در زمینه بالاترین میزان خسارت مالی و جانی در زمان بارندگی تصریح کرد: یکی از مهمترین خطرات بی توجهی به گذاشتن کلید‌های محافظ برق و سیم کشی‌های غیر اصولی برخی از ساختمان‌ها است که در زمان بارندگی موجب آتش سوزی و برق گرفتگی می‌شود.

کاوه تاکید کرد: شماره تماس ١٣٧ برای مسافران نوروزی و شماره ١٢٥ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات ایمنی شهروندان است. 

  انتهای پیام/م    توصیه های  آتش نشانی به شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت

 رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه مجاور منجر به مصدومیت ۹ نفر از ساکنان این منازل شد. 

روح اله بهشتی فرد در گفت و گویی بیان کرد: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت ۱۶:۴۱ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از ۱۵ آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده است که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی ۲ طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نیز در گفت و گویی گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک‌های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی