Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:23:17 GMT

هازارد: آن پیروزی بهترین لحظه دوران حرفه‌ام بود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۲۵۸

هازارد: آن پیروزی بهترین لحظه دوران حرفه‌ام بود

ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، در آستانه صدومین بازی ملی اش، پیروزی این تیم مقابل برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 را مهمترین لحظه دوران حرفه ای اش توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که اولین بازی ملی اش را در سال 2009 انجام داد، در صورتی که مقابل قبرس به میدان برود، تعداد بازی های ملی اش را به 100 خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در 99 بازی قبلی، 29 گل زد و 26 پاس گل داد.

در دیدار مقابل برزیل در کازان، بلژیک با گل به خودی فرناندینیو پیش افتاد و پس از آن کوین دی بروین اختلاف را به دو گل افزایش داد. رناتو آگوستو یکی از گل های خورده برزیل را جبران کرد اما در نهایت این بلژیکی ها بودند که به نیمه نهایی رسیدند.

هازارد که با چلسی دو بار قهرمان لیگ برتر شده، به اکیپ گفت:" پیروزی مقابل برزیل بهترین بازی من، هم از جنبه فردی و هم تیمی بود. من به شکل بی نقصی، در هر کاری که در آن بازی انجام دادم، موفق بودم؛ درست مانند تیم.

 

 

 

کسی شانس ما را بیشتر نمی دانست زیرا برزیل یکی از بهترین تیم هاست. ما در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدیم و کمی هم شانس داشتیم.

اما این پیروزی، یکی از بهترین چیزهایی بود که به آن دست پیدا کردم، این در مورد همه تیم صادق است. زیرا احساسی که برای کادر فنی و همه مردم کشور به همراه داشت، بی نظیر بود.

ما در یوروها منتقدان زیادی داشتیم و مقابل ژاپن در جام جهانی هم چندان خوب نبودیم. اگر شکست می خوردیم، یک ناکام تمام عیار محسوب می شدیم."

ادن هازارد تیم ملی بلژیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد تیم ملی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی

نساجی و تراکتور یکی از بازی‌های مهم و حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را برگزار می‌کنند...

طرفداری | تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان تراکتور است.

تراکتور هفته گذشته شکست سنگینی در تبریز مقابل ذوب آهن متحمل شد. در ادامه مدیران باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با پاکو خمز گرفتند، اما سرمربی اسپانیایی ناگهان قرارداد خود را فسخ و دلیل جدایی را نیز مسائل سیاسی عنوان کرد. حالا تراکتوری‌ها در اولین بازی بعد از خمز باید رودرروی تیمی قرار بگیرند که هدایتش را سرمربی سابقشان بر عهده دارد. نساجی با ساکت الهامی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. نماینده قائمشهر در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته و برای زنده نگه داشتن امید بقا، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی دارد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - تراکتور

تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

داور: علی صفایی | کمک ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای | ناظر: محمدرضا فلاح

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد