Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت الاسلام مجتبی ذوالنورنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولیدگفت: ریشه بسیاری از مشکلات فعلی، داخلی است و همه مشکلات کشور را می‌توان اداره کرد.

وی با بیان اینکه رونق تولید بدون همکاری همه نهادها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود،اضافه کرد:در این میان می‌تواند بخشی از مشکلات، عامل بیرونی داشته باشد که در این صورت مجلس و دولت می‌توانستند در برابر آن به خوبی عمل کنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاق عامل اصلی ضربه‌زدن به کالای ایرانی و تولید داخلی است، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق کالا است.

ذوالنور عنوان کرد: مجلس و دولت در سال ۹۷ نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. حمایت از تولید داخلی باید در عمل اثبات شود، متاسفانه آن طور که باید در سال ۹۷ از کالای ایرانی حمایت نشد.

انتهای پیام/ ح

رونق تولید بدون همکاری بخش خصوصی و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد