Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:59:42 GMT

خودروی سواری حامل 11 تبعه غیرمجاز در زنجان واژگون شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۴۶۶

خودروی سواری حامل 11 تبعه غیرمجاز در زنجان واژگون شد

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل 11 تبعه بیگانه در مسیر ارتباطی زنجان واژگون شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی، در کیلومتر 3 جاده ترانزیت زنجان - خرمدره به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه راننده خودروی سواری که مصدوم شده بود به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد اظهار داشت: در این حادثه رانندگی به 11 تبعه غیر مجاز پاکستانی آسیب وارد نشد اما از سوی پلیس راه دستگیر و تحویل دیگر عوامل انتظامی شدند.
عظیمی خاطرنشان کرد: این 11 تبعه پاکستانی به قصد خروج از مرزهای غربی کشور راهی استان آذربایجان غربی بودند که به همراه راننده در دام پلیس گرفتار آمدند و خودروی سواری نیز توقیف شد.
6084/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس تصادف رانندگي جرحي و خسارتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار رادان با بیان اینکه نباید اجازه داد در حاشیه این ماموریت فراجا زمینه‌ای برای کاره‌های غیر قانونی ایجاد شود گفت: در موضوع خودرو‌هایی که در طرح نور حکم توقیف در توقفگاه را دارند وقتی راننده در خودرو است نیازی به استفاده از جرثقیل برای انتقال به پارکینگ نیست مگر اینکه راننده با پلیس همکاری نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: نباید اجازه داد برخی یدک کش‌ها و صاحبان پارکینگ متخلف از اقدامات قانونی پلیس سوء استفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر