Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محبی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بانوان کرمانشاهی سال گذشته در دو رده منطقه‌ای و کشوری حائز رتبه برتر شدند با این حال آن گونه که شایسته است مورد حمایت قرار نگرفتند.

به گفته رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه حدود ۹۰ درصد فوتبالیست و فوتسالیست‌های کرمانشاهی به دلیل نبود اسپانسر مالی در تیم‌های دیگر استان‌ها توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت جذب اسپانسر مالی برای بانوان کرمانشاهی بازی کردن در استان مطلوب‌تر است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: عملکرد بانوان کرمانشاهی بهتر از مردان بوده به گونه‌ای که در رشته‌های فوتبال و فوتسال در تمام رده‌ها بانوان کرمانشاهی عضو تیم ملی هستند.

محبی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته علاوه بر برگزاری کلاس‌های دانش افزایی ۱۳ کلاس مربی گری نیز در سطح استان برگزار شد که همگی زیر نظر کنفدراسیون آسیا هستند.

وی با تاکید بر تلاش برای استعداد یابی نوجوانان و جوانان افزود: در حال حاضر ۸۰ مربی در رده B و ۱۵ مربی در رده A حضور دارند.

کد خبر 4575032

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس