Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: باتوجه به بارندگی شدید و احتمال بروز سیل، جلسه اضطراری ستاد اسکان دراداره کل آموزش و پرورش تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شد تا علاوه بر اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی، ۸۵ سالن ورزشی سرپوشیده، نمازخانه‌های مدارس، سالن‌های امتحانات در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان به پنج قطب تقسیم شده و هرکدام ازمعاونان مدیرکل به عنوان مسئول یک قطب تعیین شدند که تا پایان تعطیلات پیگیر اسکان در این شهرستان‌ها هستند.

زینی وند مقدم اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۴۸ هزار نفر در قالب بیش از ۱۲ هزار خانوار و ۱۲۰ هزار نفر روز توسط این نهاد اسکان یافته اند.

وی بیان کرد: این تعداد در پنج مرکز رفاهی و یک اردوگاه دانش آموزی به تعداد ۱۴۶ سوئیت ویژه و ۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس، دانشگاه فرهنگیان و خوابگاه ورزشی آموزش وپرورش استان اسکان داده شدند.

مدیرکل اموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: نوروز ۹۷ مسافران در ۲ هزار کلاس درس اسکان داده شدند و ظرفیت اسکان روزانه ۱۰ هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری این میزان به ۱۱ هزار نفر افزایش یافت.

زینی وند مقدم یادآور شد: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان ۴۰۰ نفر فراهم شد.

وی افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می‌شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.

بارش باران که از عصر روز یکشنبه در لرستان آغاز شده تا بعدازظهر روز سه شنبه برای همه نقاط استان پیش بینی شده است.

این بارش از حدود ۱۲ ساعت گذشته تا صبح امروز به صورت مستمر در خرم آباد ادامه دارد.

براساس اعلام هواشناسی استان همراه با این شرایط جوی، در شهر‌های شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

طی این مدت برخی مناطق جنوبی استان تا ۱۰۰ میلی متر بارندگی را تجربه می‌کنند و ریزش برف در ارتفاعات و گردنه‌هایی همچون فرسش، گله بادوش، رازان، گاماسیاب و زالیان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

۳۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در لرستان آماده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد