Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:42:38 GMT

تدابیر مقابله با سیل در استان مرکزی اندیشیده شده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۱۹

تدابیر مقابله با سیل در استان مرکزی اندیشیده شده است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: با توجه به بارش شدید باران و هشدارهای هواشناسی، تدابیر مقابله با سیل در نقاط مختلف این استان اندیشیده شده است.

سید « علی آقازاده» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نیروهای امدادی و خدماتی استان مرکزی برای مقابله با سیل احتمالی در این استان به حالت آماده باش کامل هستند و تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان های استان مرکزی مکلف شده اند در حوزه خدمتی خود حضور داشته باشند و این مهم به آنان ابلاغ شده است تا در صورت بروز مشکل ناشی از بارش ها و سیلاب برای خدمات رسانی و مقابله با آن به سرعت وارد عمل شوند. 
استاندار مرکزی ادامه داد: تجهیزات راهداری مورد نیاز برای مقابله با سیلاب نیز تامین شده است و استان مرکزی در صورت وقوع سیل احتمالی در استان های همجوار مانند لرستان هم آمادگی برای اعزام نیرو را دارد. 
آقازاده تصریح کرد: سفرهای نوروزی این استان تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل حدود 20درصد افزایش یافته و ظرفیت 100درصد مکان های گردشگری استان مرکزی تکمیل شده است.
وی عنوان کرد: مکان های اقامتی این استان به دلیل استقبال خوب مسافران نوروزی از 39 هزار مکان به 43 هزار مورد افزایش یافته است. 
استاندار مرکزی اضافه کرد: نخستین محموله کمک های جمعیت هلال احمر این استان نیز به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شده است.
آقازاده گفت: این اقلام شامل یکهزار بسته غذایی کنسرو ماهی، کنسرو برنج، کنسرو لوبیا و خرمای خشک است که پس از بارگیری به استان گلستان ارسال شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران سيل استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور شاخص در حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های پدافدی محسوب می‌شود و ما در این ویدیو مهمترین سامانه‌های پدافندی ایران را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070972 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در اصفهان
  • ببینید | جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • تصاویر جدید از مقابله پدافند هوایی با حملات پهپادی اسرائیل | ویدئو
  • روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت
  • پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند