Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:54:55 GMT

بارندگی در قم تا فردا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۲۴

بارندگی در قم تا فردا ادامه دارد

قم- ایرنا- کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی قم گفت: بارش باران که از شب گذشته در این استان آغاز شده است، تا فردا شب ادامه دارد.

محمدجواد ترابیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای امروز آسمان قم ابری همراه با بارش باران و فردا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، به تدریج کاهش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که آسمان قم در پس فردا نیز کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید خواهد بود، اضافه کرد: حداکثر دمای قم در عصر امروز، فردا و پس فردا به ترتیب 13، 12 و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
وی با بیان این که حداقل دمای قم برای فردا صبح 10 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود، بیان کرد: از فردا شب کاهش ابر را در استان شاهد خواهیم بود و از اوایل هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد قم می شود.
ترابیان به با بیان این که بیشترین بارش در روستای نویس بخش کهک با 31 میلی متر بارش ثبت شده است، بیان کرد: تا ساعت 07:15 امروز میزان بارش باران در سلفچگان 13.2، کوشک نصرت 9.6، کهک 7.4، جمکران 6، جعفریه 14، شکوهیه 7.8، دستجرد 20.8 و شهر قم 8.7 میلی متر ثبت شده است.
/2085/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارندگي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند

محمد منعمی زاده گفت: این قطعه تاریخی که در روستای قلعه شهید این شهرستان واقع شده است، قلعه خان نام دارد.

وی بیان کرد: هنوز برآورد مالی برای خسارت وارد شده از بارندگی و ریزش قسمتی از این بنای تاریخی صورت نگرفته است.

رئیس میراث فرهنگی نرماشیر افزود: بر اثر بارندگی ۲ یا سه اتاق شرقی این قلعه تخریب شده است و تاکنون آثار تاریخی دیگر این شهرستان آسیب ندیده اند و برای بازدید کلی باید منتظر فروکش کردن باران و تردد بهتر در مسیر‌ها باشیم.

منعمی زاده تصریح کرد: این بنای تاریخی مربوط به اواخر دوره زندیه یعنی ۳۰۰ سال قبل است که در تاریخ هفت اسفند ۱۳۸۶ و به شماره ۲۱۴۵۶ ثبت ملی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • قطع برق در غرب جزیره قشم به علت بارندگی
  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم