Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:21:25 GMT

تکمیل مصلای سمنان در جذب مسافران تاثیر بسزایی دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۳۵

تکمیل مصلای سمنان در جذب مسافران تاثیر بسزایی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا اکرمی صبح دوشنبه در نشست دبیرخانه ستاد تسهیل خدمات سفر نوروزی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات میراث فرهنگی ضمن بیان اینکه یکی از پیشنهادات ما برای افزایش برکات سفر معنوی و زیارتی امام مهربانی‌ها، نامگذاری جاده تهران به مشهد در محدوده استان سمنان بعنوان طریق الرضا (ع) است، بیان کرد: دیگر پیشنهاد ما تکمیل مصلای سمنان است چرا که این طرح می‌تواند در جذب مسافران و ماندگاری آنها تأثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به اعضای ستاد تسهیل خدمات سفر نوروزی استان سمنان افزود: از مسافران در کنار ارائه خدمات، پیشنهادات را برای بهبود آن بگیرید چرا که بعضاً نکاتی از بیرون دیده می‌شود که مسئولان در درون کار آن‌ها را نمی‌بینند.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه استان سمنان، استانی دانشگاهی و دانشجو پذیر است، این مهم را برای مسافران معرفی کنید، تاکید کرد: این استان از لحاظ امنیت شهری، رتبه اول را در کشور دارد و این مهم باید به اطلاع مسافران و گردشگران برسد که در ماندگاری آنها در استان بسیار تأثیر پذیر است.

اکرمی بیان کرد: لازم است تا شهرداری، زیباسازی را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کاری خود، در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: با صاحبان اصناف و کسبه استان هماهنگی شود تا با ارائه خدمات همراه با خوش رویی و رفتار نیک، در جذب مسافران تأثیرگذار باشند.

کد خبر 4575040

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدرضا اکرمی میراث فرهنگی سمنان مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود