Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:27:57 GMT

برنامه ریزی 240 سورتی پرواز برای گردشگران نوروزی گیلان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۵۸

برنامه ریزی 240 سورتی پرواز برای گردشگران نوروزی گیلان

غلامرضا کریم آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرواز رفت و برگشت تا 16 فروردین ماه جاری به مقاصد مشهد، اهواز، عسلویه، تهران، شیراز، بندرعباس، کیش، اصفهان، تبریز و ازمیر ترکیه انجام می شود.
وی همچنین به پروازهای خارجی فرودگاه سردار جنگل رشت در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: پرواز رشت به ازمیر ترکیه توسط شرکت پگاسوس ترکیه در سه روز از ایام نوروز انجام می شود؛ یکی از پروازهای خارجی یاد شده در 29 اسفندماه انجام و دو پرواز دیگر برای ششم و 12 فروردین ماه برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
کریم آقایی گفت: فرودگاه از مهم ترین زیرساخت های سفر و گردشگری است و در راستای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی در فرودگاه رشت اقدامات مناسبی انجام شده است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال 1347 خورشیدی بازمی‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت یکی از برترین فرودگاه‌های ایران است و در رتبه 12 از نظر آمار پروازی می باشد.
فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و 15 کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به 220 هکتار می رسد؛ ارتفاع آن 40 پا پایین تر از آب های آزاد است و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی با هفت طرح تقرب مجهز است.
1881 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقبال از مسافران نوروزی اصفهان جنگل گردشگران نوروزی مشهد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد

بیات مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ‌ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشده است، گفت:  با توجه به پُر شدن فضای پارکینگ‌های خودرو در فرودگاه مهرآباد، مسئولان این فرودگاه بین المللی از مسافران نوروزی خواستند تا برای سهولت در دسترسی به فرودگاه، تا حد امکان به جای استفاده از خودروی شخصی، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی یادآور شد: ۳۱۹ پرواز از کل فرودگاه مهرآباد طی روز گذشته انجام شده که از این میزان ۱۵۷ پرواز ورودی و ۱۶۲ پرواز خروجی بوده است.

براساس این گزارش با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی و افزایش میزان سفرهای هوایی ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشده است.

گفتنی است با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و افزایش بارش ها شاهد افزایش تاخیر و لغو برخی از پروازهای نواحی غربی کشور بوده ایم .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد