Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آبادان با اشاره به خبرهای منتشرشده مبنی بر به زیر آب رفتن کوچه‌ها در اروندکنار، گفت: به زیر آب رفتن اروندکنار صحت ندارد.

سید زین العابدین موسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به زیر آب رفتن اروندکنار صحت ندارد. اگر بارندگی و سیلاب در بالادست رخ دهد اثر آن دو روز بعد در آبادان و اروندکنار مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزود: جزر و مد رودخانه همیشه وجود دارد، اروندرود متاثر از سیلابهای رودخانه های دجله و فرات است و گاهی آب اروندرود بالا می رود یا کاهش می یابد.

فرماندار آبادان گفت: مد یک پدیده طبیعی است و معمولا در جنوب در این بازه زمانی در روزهای سال مد بزرگی رخ می دهد که بزرگترین مد در طول سال است. امروز (4 فروردین ماه) با رخ دادن مد کامل میزان آب نهرها در آبادان و اروندکنار از حد معمول بالاتر رفت که این یک موضوع طبیعی است و در این شرایط به کوچه هایی که در کنار نهرها قرار دارند، آب وارد می شود.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل مد، آب اروندرود بالا آمده است و هیچ ربطی به طغیان رودخانه، سیلاب یا شکستن سیل بند ندارد. اکنون اوضاع و شرایط در اروندکنار عادی است.

وی عنوان کرد: در اروندرود سیل بند وجود ندارد و تنها مانع هایی برای جداسازی آب شیرین از شور ایجاد شده‌اند که آب از این موانع کمی بالاتر آمده است. در پی رخ دادن مد و بالا آمدن آب، تنها آب وارد یکی دو کوچه شد که اکنون آب از این کوچه ها خارج شده و عقب نشینی کرده است.

فرماندار آبادان گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی تا سه روز آینده به همه مسافران نوروزی توصیه می شود از اسکان یا تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اروندرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر

دردقیقه ۶۶ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت، ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل کثیر با شوتش دروازه را باز کرد.

دریافت 29 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • خیابان‌های دبی رودخانه شدند + فیلم
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • بازارهای تاریخی، ظرفیتی نهفته در کوچه پس کوچه‌های شهر