Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@13:31:22 GMT

واکنش جدی استاندار پیشین گلستان به اخبار

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۶۷۰

واکنش جدی استاندار پیشین گلستان به اخبار

مناف هاشمی شایعات مطرح شده از قول وی مبنی بر افشاگری در خصوص سفر خارج از کشور تعدادی از استانداران و نمایندگان را کذب محض دانست. استاندار گلستان

سیدمناف هاشمی در گفت‌وگو بااخبرنگاران منطقه گلستان، اظهار کرد: امروز برخی از کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب و صهیونیستی نکاتی را از قول من مطرح کردند که کاملاً کذب محض است و به موقع آنها را پاسخ خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی از کانال‌ها از قول من افشاگری‌هایی را مبنی بر مرخصی تعدادی از استانداران و نمایندگان به خارج از کشور مطرح کردند که این هم کذب محض است و با هیچ کسی مصاحبه نداشته‌ام.

ضد انقلاب و صهیونیست

هاشمی گفت: من خودم را شریک مشکلات مردم استان می‌دانم و به خاطر دو روزی که به هر دلیلی در استان در شرایط ناآرام حضور نداشتم، شدیداً از مردم دلجویی می‌کنم و از اینکه در این شرایط حساس توفیق خدمت از من سلب شد، شرمنده مردم عزیز خصوصاً تراکمه بزرگوار هستم.

سیل گلستان

وی ادامه داد: در شرایط مناسب مباحثی را مطرح خواهم کرد که مردم استان متوجه شوند من قصور و کوتاهی نداشتم. من در طول ۱۸ ماه خدمت در استان گلستان فقط ۲ روز مرخصی داشتم و به همین خاطر نمی‌خواهم کسی از این فرصت سوءاستفاده کند.

هاشمی بیان کرد: من خودم را سرباز نظام می‌دانم و با افتخار به دستورات رهبری، دولت و وزیر کشور عمل می‌کنم. الان هم عمداً سکوت کردم که برخی از آن بهره‌برداری نکنند تا اگر لازم شد متعاقباً به شکل رسمی مباحثی که گفته شده را پاسخ دهم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی‌ محمد زنگانه افزود : این عملیات تعجب دنیا را از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت و پاسخ مشروعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به شلیک بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برخلاف ادعاهای خود، نتوانست مانع اصابت هیچ کدام از سامانه‌ها و سپرهای موشکی به اهداف مورد نظر شود.

زنگانه ادامه داد: این عملیات هشداری به رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی بود تا بداند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دست درازی دشمنان، آماده پاسخگویی سخت و قاطع است.

وی با گرامیداشت روز ارتش با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: انجام مأموریت‌های مختلف همچون برپایی بیمارستان صحرایی در مراکز کم ‌برخوردار توسط ارتش نشان از توجه این نهاد مقدس به مناطق محروم است.

در پایان صبحگاه مشترک از تعدادی از خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی