Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:36:36 GMT

مجلس و دولت انتظارات تولیدکنندگان را برآورده کنند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۸۴۲

مجلس و دولت انتظارات تولیدکنندگان را برآورده کنند

ذوالقدر با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: مجلس و دولت انتظارات تولیدکنندگان را برآورده کنند.

«سیده فاطمه ذوالقدر» در گفت وگو ‌با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد تحقق شعار «رونق تولید» گفت: با توجه به وضعیت موجود، تحریم ها و‌معیشت مردم این شعار به جا و به موقع بود و باید ساز و کار این شعار یعنی رونق تولید را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از طریق حمایت از بخش های تولیدی و صنعتی در راستای تحقق این شعارعمل کنیم و انتظارات تولیدات و صنعتگران را برآورده کنیم.

 

ذوالقدر بیان کرد: با شروع تحریم ها تولید کنندگان ما در بحث تامین برخی از قطعاتشان دچار مشکلات عدیده شدند و باید این تولید کنندگان بتوانند این قطعات را با ارز دولتی فراهم کنند تا چرخ کارخانه ‌و واحد تولیدی شان بچرخد.

 

وی ادامه داد: خیلی از تولید کنندگان ما از مالیات بر ارزش افزوده گلایه دارند که این نوع مالیات در چند مرحله از تولیدات آنها اخذ می شود و همین باعث نگرانی های تولید کنندگان شده است و اگر سازوکاری اندیشیده شود که این مالیات یکجا اخذ شود بهتر است.

 

ذوالقدر تاکید کرد: تولید کنندگان ما باید بتوانند در بازار داخل و خارج رقابت کنند و در این زمینه باید دولت و مجلس بسته های حمایتی را در اختیار تولید کنندگان قرار بدهند تا تولید رونق بگیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: قطعا با رونق تولید اشتغال نیز در کشور رونق می گیرد و آمار بیکاران ما نیز کاهش می یابد و‌همین موضوع به وضعیت معیشت نیز کمک می کند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب گلستان خسارت سیلاب خسارات سیل گلستان سیلاب سیل گلستان خبرگزاری شبستان سیل زدگان سال رونق تولید فاطمه ذوالقدر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید

محمدرضا صدیق پور، دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران‌جوان گفت: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که از این میزان حداقل ۲۸۰ هزار تن مرغ تولید می شود.

به گفته او، با احتساب روندی که تخم مرغ به دستگاه می رود، پیش بینی می شود که جوجه ریزی اردیبهشت به ۱۴۰ میلیون قطعه برسد.

صدیق پور ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با احتساب جوجه ریزی های صورت گرفته حداقل میزان تولید مرغ از ۲۸۰ هزار تن فراتر رود.

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت مصوب باید اصلاح شود تا تولیدکنندگان متحمل زیان نشوند.

او قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه بسته به تنوع نژاد و سن مرغ مادر را ۱۱ تا ۲۷ هزار تومان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • بزرگترین تولیدکنندگان برق آبی در دنیا
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از ۱۸۰۰ نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور