Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص مطلب منتشر شده در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی توضیح داد.

در گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت امور خارجه آمده است : لازم می داند در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت ها و کانال های پیام رسان در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، موارد زیر را به اطلاع برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مراجعه به سایت وزارت امور خارجه به آدرس www.mfa.ir، هر بازدید کننده ای به سادگی می تواند ببیند برخلاف گزارشات نادرست منتشر شده، در فاصله 29 اسفند 97 تا 2 فروردین 9٨ حدود 20 مطلب در موضوعات متعدد، در چارچوب ماموریت ها و تحولات مربوط به حوزه سیاست خارجی، در سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است. با توجه به حضور وزیر محترم امور خارجه در نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در استانبول، اخبار مربوط به این رویداد بصورت کامل اطلاع رسانی و در سایت نیز بارگذاری شده است.

علاوه بر پوشش کامل مطالب مربوط به حضور وزیر محترم امور خارجه در نشست فوق العاده OIC، مطالب مختلف دیگری در بازه زمانی فوق الذکر، از جمله اعلام خبر آزادی 4 مرزبان کشورمان، اعلام موضع در خصوص برخی تحولات داخلی جمهوری قزاقستان، واکنش به تصمیم ترامپ در مورد بلندی های جولان، محکومیت حمله تروریستی داعش به مراسم نوروزی، پیام های نوروزی دکتر ظریف، پیام های توییتری و اینستاگرامی وزیر امور خارجه و ... در وبسایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است.

بخش های مختلف و ذیربط وزارت امور خارجه بدون توجه به تعطیلات نوروزی، و همچون سایر ایام سال، با رصد لحظه ای و مداوم تحولات منطقه ای و بین المللی، موارد مرتبط با سیاست خارجی کشور را احصا و پس از بررسی آنها، تصمیمات لازم برای نحوه واکنش به آنها را اتجاذ و در صورت لزوم و ضرورت اطلاع رسانی عمومی در مورد آنها، اقدامات لازم را انجام می دهد و این موضوع در تمامی ایام سال، بی وقفه، انجام می شود.
سیام**1058**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزارت خارجه تعطيلات نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی

جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه امروز با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • بانک مرکزی جزئیات ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص را اعلام کرد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی