Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:54:16 GMT

بارش شدید باران مسافران نوروزی مهاباد را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۸۹۷

بارش شدید باران مسافران نوروزی مهاباد را غافلگیر کرد

رییس اداره هواشناسی مهاباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود یک سامانه بارشی قوی به آذربایجان غربی گفت: این سامانه بارشی که فعالیت خود را از بعدازظهر روز یکشنبه آغاز کرده است تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.
اردلان محمدپور اظهار داشت: فعالیت این سامانه که به طور متناوب به صورت بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود امروز دوشنبه شدت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ورود این سامانه همچنین موجب افت دما به میزان چهار تا پنج درجه در منطقه شده است.
به گزارش ایرنا، ورود یک سامانه بارشی قوی که از روز گذشته آذربایجان غربی و به تبع آن مهاباد را نیز فرا گرفته است، موجب بارش شدید باران و ریزش برف بهاری در ارتفاعات و برخی گردنه های برفگیر این شهرستان شده است.
افت ناگهانی دمای هوا مردم و مسافران نوروزی این شهرستان را مجبور به استفاده از لباس های گرم و زمستانی کرده است.
بارش برف و باران در ارتفاعات و مناطق سردسیر و محورهای مواصلاتی نیز موجب لغزنده شدن این محورها و بروز مشکلاتی در رفت و آمد خودروها و وسایل نقلیه عمومی در مناطق کوهستانی شده و تردد خودروها را با کندی مواجه کرده است.
بارش باران و سرما همچنین شمار زیادی از مسافران نوروزی را که در کنار خیابان ها و پیاده روها و بوستان ها چادر زده بودند را غافلگیر کرده و آنها را مجبور کرد با جمع کردن چادر در اماکن سرپوشیده و مدارسی که شهرداری و آموزش و پرورش برای آنها پیش بینی کرده اند اقامت کنند.
بارش شدید باران در برخی از خیابان های مهاباد نیز موجب آبگرفتگی معابر شده است همچنین بر بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان نیز تاثیر گذاشته و موجب اخلال در این بازدیدها شده است.
مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و یکی از مقصدهای مهم گردشگری در این استان به شمار می رود؛ تاکنون بیش از 17 هزار نفر مسافر وارد این شهرستان شده اند.
6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بارش برف و باران سرما گردشگری مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه

دریافت 67 MB کد خبر 6085842

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بارش باران در میمه
  • بارش شدید باران و سیل در زواره
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر