Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضاناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در ساعت ۷:۰۲ صبح امروز  بر اثر برخورد شدید خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خاور در محور دلگان به زِهکلوت حدفاصل روستای چاه دازو ۴ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصح افزود:مجروحین این حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ع

حادثه مرگبار در جنوب سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در محور جندق_معلمان/ ۶ نفر جان باختند

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حدود ساعت ۸:۳۰ صبح پنج شنبه برخورد دو خودرو در کیلومتر ۴۰ محور جندق_معلمان به هلال احمر استان سمنان گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از امدادگران پایگاه سر کویر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه برخورد دو خودرو پژو پارس و سوناتا بوده است، افزود: شدت حادثه به حدی بود که تاکنون شش کشته بر جای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه عملیات رهاسازی برای این افراد به انجام رسید، اضافه کرد: این عملیات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6064014

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • تصادف ۲ خودرو در محور جندق_معلمان/ ۶ نفر جان باختند
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان