Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: پرترددترین محور ورودی استان محور شهرضا - آباده و پرترددترین خروجی محور آباده- شهرضا است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان اظهار داشت: در مجموع ترددهای جاده‌ای در 24 ساعت گذشته کشور، استان فارس پس از تهران, مازندران و گیلان در رتبه چهارم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز است، گفت: پر ترددترین محور ورودی استان محور شهرضا - آباده و پر ترددترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

احمدی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته در مجموع حدود 75 هزار خودرو وارد استان و حدود 73 هزار خودرو از استان خارج شده است، افزود: سه محور پر تردد استان به ترتیب مرودشت- شیراز , شیراز- مرودشت  و کمربندی شمالی شیراز است.

وی تصریح کرد: اوج تردد محورهای استان در ساعت 18 تا 19 و محور مرودشت- شیراز بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته همچنین متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان 544 خودرو  و متوسط سرعت 84 کیلومتر برساعت بوده است.

بهار 98| مسافران از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی سیستان و بلوچستان خودداری کنندجاده‌های لرستان به شدت لغزنده است؛ رانندگان از تردد در محورهای جنوبی خودداری کنندتردد در محورهای سپیددشت و بیشه ممنوع شد؛ احتمال سیلاب و ریزش کوه

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 20 هزار سفر در استان انجام شده است، بیان کرد: در این سفرها 262 هزار مسافر جابه‌جا شدند همچنین از ابتدای طرح نوروزی 134 سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع 5600 نفر به مناطق جنگی سفر کرده‌اند.

احمدی عنوان کرد: در بخش پیش فروش بلیت‌های  نوروزی تا امروز 49 هزار بلیت به صورت حضوری و 22 هزار بلیت به صورت غیرحضوری  و در مجموع 71 هزار بلیت صادر شده است.

وی گفت: آمارها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بیش از 60 درصد  تصادفات در محدوده  30 کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است که لازم است هموطنان در این محدوده احتیاط و دقت بیشتری در  رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/  ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر

فصل بهار شروع زندگی و حیات دوباره طبیعت است و درختان با سبز شدن و روییدن چمن‌ها وشکفتن گل‌ها نوید از آغاز دوباره می‌دهد. فصلی که در آن طبیعت یک دست جامه سبز بر تن می‌کند و جان دوباره می‌گیرد و زمین نفس تازه می‌کشد.

شهرستان لارستان در استان فارس واقع شده است. در این روز‌های زیبای بهاری درختان نیز با شکوفا شدن چشم نوازی کرده و منظره زیبایی را در این شهر به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

جلوه گری شکوفه‌های زود هنگام درختان بادام در روستای تکه + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!