Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی ما جامعه ای پویا خواهیم داشت که اقتصاد جامعه را فعال و شکوفا نماییم.‌فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید از ستاد خدمات سفر استان گفت : هماهنگی و هارمونی ایجاد شده میان مدیران استان و به ویژه در بخش ارائه ی تسهیلات سفر موجب رشد و توسعه خدمات گردیده است .

وی افزود : پیش از حضورم در استان سمنان  ، اطلاعات جامعی از استان کسب نموده ام و خوشحالم که این استان جاذبه های بسیار فراوان را در خود جای داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین هنر ما می تواند آن باشد که استان سمنان را از معبر به مقصد تبدیل کنیم تصریح کرد :  دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر باید به صورت دائمی فعالیت نموده و خود را محدود به ایام نوروز نکند.

فخری ضمن بیان اینکه زمانی ما جامعه ای پویا خواهیم داشت که اقتصاد جامعه را فعال و شکوفا نماییم. تاکید کرد: ارائه خدمات همراه با معرفی جاذبه ها می تواند به ماندگاری مسافران و در نتیجه پویایی اقتصاد استان کمک کند.

انتهای پیام / گ

بازدید معاون استاندار سمنان از ستاد خدمات سفر استان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز