Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از 26 اسفند ماه آغاز و تا 16 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در این طرح خدماتی شامل ارائه کمک های اولیه، اندازه گیری فشار خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه شهرستان و استان، آگاه سازی مسافران نوروزی نسبت به حوادث رانندگی، مشاوره ایدز و اعتیاد و همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در حاشیه اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین بزرگ بهرفت نیز ایجاد شده که در آن اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مستقر در فاصله ایمنی و سلامت مسافران را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت می کنند.
کرمی یادآورشد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون 30 نفر از اعضای داوطلب حوزه جوانان مشارکت داشتند.
وی افزود: تاکنون یک هزارو 402 نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند و 2 هزارو 12 نقشه و هفت هزار و 210 بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: 631 مسافر نوروزی به ایستگاه سلامت هلال احمر در پست های راهنمایی مراجعه و 191 کودک نیز در ایستگاه دوستدار کودک حضور داشته اند.
کرمی اظهار داشت: هلال احمر بروجرد با سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و 70 نفر امدادگر و سه پست راهنمایی مسافران نوروزی با 30 نفر از سازمان جوانان هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی هستند.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اعتیاد پایگاه امداد و نجات گردشگری مقررات راهنمایی و رانندگی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند