Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:22:55 GMT

دستگیری عامل تیراندازی شب چهارشنبه سوری در دشتستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۰۸۵

دستگیری عامل تیراندازی شب چهارشنبه سوری در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شب چهارشنبه سوری با تیراندازی در یکی از پارک‌های شهرستان دشتستان باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش ایسنا، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی در شب چهارشنبه سوری و در یکی از پارک‌های شهرستان دشتستان ماموران پلیس به محل اعزام و تحقیقات و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در نتیجه تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این فرد در منزل یکی از دوستانش در شهر بوشهر شناسایی شد.

سردار واعظی تاکید کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی، اذعان داشت: از این فرد یک کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شده است.

این مقام ارشد پلیس خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام روند مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران