Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:37:50 GMT

بارش باران و آوار ساختمان در کوهدشت جان یک تن را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۱۰۴

بارش باران و آوار ساختمان در کوهدشت جان یک تن را گرفت

یک زن روستایی به دنبال تخریب ساختمان طویله ای در شهرستان کوهدشت جان خود را از دست داد.

غلامرضا آقا میرزایی، مدیرکل ستاد بحران استانداری لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: حوالی بامداد امروز خانواده روستایی برای نجات جان گوسفندان خود اقدام می کنند که با تخریب ساختمان طویله مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این حادثه منجر به کشته شدن یک زن روستایی در روستای «سرسنگر» بخش درب گنبد شهرستان کوهدست و مصدومیت یک نفر دیگر شده است.

 

آقامیرزایی ادامه داد: در این حادثه یک زن ۲۰ ساله به نام «پرستو مرادپور» کشته شد و زن دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: همچنین در این حادثه ۱۰ راس گوسفند نیز تلف شده است.

 

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی در ادامه بارش باران تا عصر روز سه شنبه، گفت:  ستاد بحران استان، دستگاه های امدادی و خدمت رسان استان برای مقابله با هر گونه حادثه در حالت آماده باش قرار دارند.

 

بارش باران که از عصر روز یکشنبه ( سوم فروردین) در لرستان آغاز شده تا بعدازظهر روز سه شنبه برای همه نقاط استان پیش بینی شده است.

 

با توجه به فعالیت امواج اصلی این سامانه بارشی و تقویت مقدار بارش ها، برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای پیش بینی می شود.


این بارش از حدود 12 ساعت گذشته تا صبح امروز به صورت مستمر در خرم آباد  و مناطق جنوبی استان لرستان ادامه دارد.


براساس اعلام هواشناسی استان همراه با این شرایط جوی، در شهرهای شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان خسارات سیل گلستان سیلاب خسارت سیلاب جاذبه های گردشگری اعتکاف ستاد بحران تخریب ساختمان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت

دکتر «مصطفی زبردست» گفت: با پیگیری این اداره کل و حسب دستور مقام قضایی و با همکاری پلیس اماکن یک واحد غیرمجاز کشتار دام در شهرستان کوهدشت پلمب شد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: سلامت مردم خط قرمز دامپزشکی می‌باشد و در حوزه سلامت شهروندان با افراد خاطی که با رفتار‌ها و اقدامات غیرمجاز و مخاطره آمیز خود بهداشت عمومی را تهدید کنند، برخورد قانونی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان