Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@05:02:19 GMT

دابسمش طنز جوان بسیجی خطاب به مسئولان!

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۱۰۷

دابسمش طنز جوان بسیجی خطاب به مسئولان!

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

  هنگام بریدن ترمز خودرو چه کنیم؟

 

  بفرمائید سر سفره فضایی!     اعزام مشمولان مناطق سیل زده به سربازی ۲ ماه به تعویق افتاد

 

  تاکسی‌ پرنده های آزمایشی 

 

  دابسمش طنز یک جوان بسیجی خطاب به مسئولان!

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ترمز ترمز بریدن خودرو خودرو خطر حوادث جاده ای فضا شاتل غذاخوری عجیب سیل زده سربازی آق قلا استان گلستان گلستان تاکسی پرنده استارتاپ دابسمش طنز بسیجی جهادگر تابناک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم

در پی تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل در کنگره آمریکا، وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت امروز یکشنبه از حمایت «تزلزل ناپذیر» رئیس‌جمهور جو بایدن از تل‌آویو تشکر کرد.

به گزارش فارس، «در حالی که اسرائیل با تهدید‌هایی در هفت جبهه از جمله ایران مواجه است، ایالات متحده آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد». این بخشی از پیام تشکر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جو بایدن است که در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل منتشر شد.

وی تنها چند ساعت پس از آنکه رئیس‌دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه گفت که موضع واشنگتن درباره گزینه حمله تل‌آویو به رفح فریبکارانه است و مردم فلسطین در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکا و اسرائیل نمی‌افتند، این اظهارات را به زبان آورد تا مهر تاییدی بر اظهارات هنیه بگذارد. گالانت به صراحت گفت که بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیر بایدن» از اسرائیل تشکر می‌کند.

مجلس نمایندگان ایالات متحده، شنبه یکم اردیبهشت با حمایت گسترده هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه با طرح کمک نظامی ۲۶.۴ میلیارد دلاری برای اسرائیل موافقت کرد.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو این اقدام را نشانگر حمایت قوی هر دو حزب اصلی آمریکا از اسرائیل دانست. وزیر خارجه این رژیم یسرائیل کاتز نیز این اقدام را پیامی قوی برای دشمنان اسرائیل دانست و گفت که تصویب این طرح موید «روابط نزدیک و مشارکت راهبردی اسرائیل و آمریکا» است.

انتشار خبر تصویب طرح کمک نظامی میلیارد دلاری آمریکا به رژیم اسرائیلی در کنار علنی شدن قصد ایالات متحده برای تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری»، مواضع فریبکارانه واشنگتن در قبال فلسطین را بیش از پیش روشن می‌کند.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرده که وزیر خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن ظرف چند روز آینده، تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودای» اعلام می‌کند تا تنها این گردان از ارتش رژیم اشغالگر از دریافت هرگونه کمک نظامی یا آموزش نظامی ایالات متحده منع شود.

دیگر خبرها

  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • بلینگام پس از پایان ال کلاسیکو خطاب به هواداران بارسلونا؛ سکوت! / فیلم
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸
  • ببینید | پیغام نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • حسین شریعتمداری خطاب به فضائلی: چرا حضرتعالی این تذکر [حضرت آقا ]را - برفرض واقعی بودن- علنی کرده‌اید؟!  
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!